40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 Udemy برگزار می‌کند: دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی

Udemy برگزار می‌کند: دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی

دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی در وب‌سایت آموزشی یودمی (Udemy) برگزار می‌شود. این وب‌سایت یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های آموزشی است که افراد می‌توانند منابع آموزشی و تخصصی مفیدی را در آنجا دریافت کنند و پس از آن با برنامه زمان‌بندی‌شده این وب‌سایت برای یادگیری پیش بروند. یکی دیگر از خدمات این وب‌سایت، گرفتن آزمون از علاقه‌مندان دوره‌های آموزشی خود است که البته پس از اتمام ترم‌ها، به دانشجویان مدرک معتبری نیز اعطا خواهد شد.

همچنین در دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقد‌‌‌‌‌‌‌مه هوش مصنوعی، متقاضیان می‌توانند شیوه‌های کاربردی در دوره هوش مصنوعی را با بهترین متد فرا بگیرند و در فعالیت‌های روزانه خود مورد استفاده قرار دهند.

داوطلبان برای فراگیری از این دوره باید قادر باشند ساختارهای داده، واردات و عملیات ریاضی پایه در پایتون را به عنوان پیش‌نیاز درک کنند، اما به ریاضیات پیشرفته یا درک دقیق هوش مصنوعی برای یادگیری نیاز نیست.

لازم به ذکر است در دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی، داوطلبان می‌توانند از محتوای ویدئویی آنلاین آن که در این وب‌سایت موجود است، استفاده کنند.

در دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی چه می‌آموزید؟

در این دوره، داوطلبان یاد خواهند گرفت که چگونه هوش مصنوعی را به صورت دستی برای طیف گسترده‌ای از موارد استفاده جدید و در عین حال با استفاده از فناوری‌های پیشرفته مانند شبکه‌های دشمن مولد، یادگیری تقویتی و همچنین فناوری‌های کلاسیک هوش مصنوعی پیاده‌سازی کنند. همچنین در این دوره این فناوری از طریق شبکه‌های عصبی کانولوشن، شبکه‌های عصبی مکرر و شبکه‌های حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت پیاده‌سازی خواهد شد. به Gitter بپیوندید، تا به‌روزرسانی‌های جدید در زمینه هوش مصنوعی و ML را دریافت کنید و اطلاعات جالبی را به دست آورید.

آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی

این دوره بیشتر برای چه کسانی مفید است؟

دوره رایگان آموز‌‌‌ش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی بیشتر برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار که می‌خواهند وارد توسعه هوش مصنوعی شوند و همچنین برای متخصصان تجاری که می‌خواهند فناوری هوش مصنوعی را درک کنند، ثمربخش است.

مربی دوره رایگان آموزش سریع و بدون مقدمه هوش مصنوعی چه کسی است؟

مربی این دوره Kashyap Murali است. وی توسعه‌دهنده هوش مصنوعی و یادگیری عمیق است. Kashyap Murali که در حال حاضر رئیس دانشکده هوش مصنوعی پرینستون است، در تلاش است تا آموزش هوش مصنوعی در سطح جهانی را به صورت رایگان برای همگان ارائه دهد. وی تاکنون پنج پروژه برنده هکاتون MLH را برنامه‌ریزی و ارائه کرده است.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]