40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 اختتامیه تخصصی‌ترین دوره بینایی ماشین ایران؛ توربوویژن به ایستگاه آخر رسید

اختتامیه تخصصی‌ترین دوره بینایی ماشین ایران؛ توربوویژن به ایستگاه آخر رسید

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر و وابستگی قدرت کشورها به آن، نیاز روزافزون به نیروی متخصص و منابع انسانی در زمینه انواع تکنولوژی‌ها محسوس است. پارت دانش‌بنیان با درک این موضوع، به روش‌های مختلف ازجمله برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان و حمایت از ثبت مقالات کارشناسان، در جهت تربیت نیروی متخصص اقدام کرده است.

پارت، آموزش و پرورش نیروی متخصص بومی را مسئولیت اجتماعی خود قرار داده و از طریق کالج تخصصی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت است و همچنین آکادمی هوش مالی و کالج نرم‌افزاری پارت، در راستای رسالت اجتماعی خود قدم برمی‌دارد.

آموزش‌های هوش مصنوعی پارت دانش‎بنیان از سال ۱۳۹۶ آغاز شده و تا‌به‌حال موفق به برگزاری ۱۰۰۰ ساعت دوره آموزشی و همچنین آموزش ۱۵۰۰ نفر متخصص شده است.

توربوویژن پارت

دوره زمستانه کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت با عنوان «توربوویژن»، جدیدترین دوره آموزشی پارت دانش‌بنیان بوده که به پایان رسیده است. این دوره از ابتدای زمستان آغاز شده بود و اکنون با بیش از ۱۰۰ ساعت آموزش علمی و عملی در دو شهر تهران و مشهد، به کار خود پایان داده است.

در این دوره که به دو شکل حضوری و آنلاین و ترکیبی از کارگاه‌های عملی و منتورشیپ توسط اساتید برجسته کشور و متخصصان بینایی ماشین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت برگزار شد، مبحث تصویر کلاسیک، ردیابی و شناسایی رفتار، معرفی یادگیری عمیق با استفاده از CNNها، روش‌های تبدیل دنباله به دنباله به کاربرد در بینایی ماشین و تشخیص اشیاء و تشخیص چهره و همچنین تشخیص آنومالی با یادگیری عمیق، به‌طور کامل به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

توربوویژن به عنوان تخصصی‌ترین دوره بینایی ماشین کشور، دوره‌ای پروژه‌محور بوده و تلاش شده تا با تشویق شرکت‌کنندگان به انجام پروژه‌های عملی، فضای کار در دنیای واقعی برای آن‌ها شبیه‌سازی شود. به‌غیراز این، افرادی که در این دوره شرکت کردند، گواهی‌نامه شرکت در دوره را از مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت دریافت خواهند کرد.

کالج هوش مصنوعی پارت

همان‌طور که پیش‌تر وعده داده شده بود، نفرات برگزیده این دوره، به استخدام تیم بینایی ماشین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت درخواهند آمد. به‌علاوه، دیگر شرکت‌کنندگان هم توانستند با بهره‌گیری از اطلاعات اساتید مجرب و شرایطی که کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت برای آن‌ها فراهم کرده، اطلاعات مفیدی به دست آورند که برای ورود به بازار کار در حوزه هوش مصنوعی، خصوصاً بینایی ماشین، بسیار مفید خواهد بود.

مراسم اختتامیه توربوویژن، دوره زمستانه کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت، در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شد و در این مراسم از اساتید و شرکت‌کنندگان برتر تقدیر به عمل آمد.

دوره زمستانه به پایان رسید، اما برنامه‌های آموزشی پارت دانش‌بنیان کماکان پابرجاست و برنامه‌ریزی دوره‌های سال آینده در حال انجام شدن است. اطلاعات و جزئیات دوره‌های آموزشی از طریق شبکه‌های اجتماعی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت اطلاع‌رسانی خواهد شد و عزیزان علاقه‌مند به حوزه هوش مصنوعی می‌توانند با دنبال کردن این شبکه‌ها، ضمن آگاهی یافتن از فعالیت‌های شرکت، از شرایط دوره‌های آینده مطلع شوند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]