40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱: معرفی برترین تیم‌ها با حضور رئیس قوه قضائیه

اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱: معرفی برترین تیم‌ها با حضور رئیس قوه قضائیه

نمایشگاه اینوتکس سال ۲۰۲۱ روز جمعه، ۳۱ اردیبهشت، درحالی به کار خود پایان داد که برترین تیم‌ها در بخش‌های رقابتی این رویداد و بازدید معرفی شدند. همچنین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران هم از این رویداد بازدید کرد.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس، برترین‌های سه بخش رقابتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ که شامل «اینوتکس پیچ»، «اینوتکس بتل» و «استارکاپ» بودند، معرفی شدند.

در رقابت اینوتکس بتل تیم «نانو فام» به‌عنوان برترین تیم انتخاب و معرفی شد و موفق به کسب مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره از بانک توسعه تعاون شد.

در بخش اینوتکس پیچ تیم «رپید X» توانست رتبه اول را از آن خود کند. درنتیجه این انتخاب مبلغ ۲۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره از سوی بانک توسعه تعاون به تیم رپید X تعلق گرفت.

تیم دوم این بخش «اکتیویا» بود که توانست مبلغ ۱۵ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره بانک توسعه تعاون را به خود اختصاص دهد.

تیم سوم بخش اینوتکس پیچ هم «نمالاین» بود که از سوی بانک توسعه تعاون مبلغ ۱۰ میلیون تومان و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم‌بهره کسب کرد.

تیم «هما» از بخش استارکاپ هم با حضور محمد مهدی اسدی‌فر و آیت خضرایی به‌عنوان تیم برتر انتخاب شد. همچنین گروه پیتام توانست عنوان قهرمانی لیگ مسابقات فیفا و تیم هما قهرمان لیگ مسابقات PES شدند.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس به‌غیراز رئیس قوه قضائیه، سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سجاد عباسی، دبیر اجرایی نمایشگاه هم حضور داشتند.

نمایشگاه اینوتکس

در طول ۴ روزی که نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس دایر بود، حدود ۲۰ هزار نفر به‌عنوان بازدیدکننده در این محل حضور پیدا کردند و حدود ۳۵ هزار نفر هم به‌صورت مجازی از این نمایشگاه دیدن کردند. طبق آمار اعلام‌شده، بیشترین‌ بازدید از یک غرفه ۱۲۰۰ نفر و کمترین بازدید ۹۰ نفر بوده است.

دکتر همتی، شهردار پردیس، در مراسم اختتامیه نمایشگاه اینوتکس ضمن تشکر از تمامی متصدیان این نمایشگاه و دکتر سورنا ستاری، اعلام کرد که تلاش آن‌ها برای شناسایی و بازدید از غرفه‌های استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری بوده است. ایشان همچنین مدعی شدند که بعد از نمایشگاه هم ارتباط با این استارتاپ‌ها را حفظ خواهند کرد.

ایشان در ادامه قول حمایت تمام‌قد از این استارتاپ‌ها را داد و ابراز امیدواری کرد که با ایده‌های جدید این شرکت‌های خلاق در سال‌های آینده بتوانند به غایتی مانند شهرهای هوشمند دست پیدا کنند و از تمام سرمایه‌های انسانی کشور در این مسیر بهره ببرند.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از ۲۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس آغاز شد و ۴ روز بعد به پایان رسید.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]