40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 یودمی برگزار می‌کند: آینده جدید با درک اخلاق پایه هوش مصنوعی

یودمی برگزار می‌کند: آینده جدید با درک اخلاق پایه هوش مصنوعی

آموزش رایگان «آینده جدید با درک اخلاق پایه هوش مصنوعی»، دوره‌ای است که به شما کمک می‌کند، بدون نیاز به برنامه‌نویسی نرم‌افزار، درک اولیه خوبی از Ai & Robotics داشته باشید. این دوره برای تمامی کسانی که علاقه‌مند به حوزه فناوری‌های هوشمند هستند، مناسب بوده و به‌سبب کیفیت بالا در ارائه استاد توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵ را از آن خود کند.

به گزارش هوشیو، از جمله مزایای این دوره می‌توان به رایگان‌بودن آن و ارائه مفاهیم به‌صورتی روان و مختصر توسط استاد اشاره کرد، به گونه‌ای که شما برای پاس‌کردن این دوره تنها به صرف ۳۸ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر می‌خواهید بدون پرداختن به توسعه نرم‌افزار، به درک اولیه مناسبی از Ai & Robotics دست یابید، این دوره برای شما مناسب خواهد بود.

آنچه در این دوره خواهید آموخت

درحقیقت، اگر می‌خواهید بیاموزید که جهان چگونه متفاوت خواهد گردید و چگونه می‌توانیم با اخلاق خوب، آن را به بهترین شکل تبدیل کنیم، در این دوره جواب این سؤالات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما ضمن گذراندن این دوره می‌توانید، قدرت کامل Ai را با مثال‌های ساده درک کنید، ضمن‌ آنکه به درکی از مدل رشد تولید شگفت‌انگیز Robotics نیز دست پیدا خواهید کرد. ضمناً آنچه در این دوره خواهید آموخت٬ محدود به این موارد نیست، بلکه می‌توانید با مشارکت در بخش پرسش‌ها و پاسخ‌ها، نظرات و سؤالات احتمالی خود را درخصوص دوره مطرح نمایید.

آنچه در این دوره خواهید آموخت

این دوره برای چه کسانی است

در توضیحات این دوره آمده است که: بدون نیاز به مهارت برنامه‌نویسی می‌توانید از این دوره بهره‌مند شوید، زیرا از زبان روزمره و مفاهیم ساده‌ای برای ارائه مفاهیم این دوره استفاده گردیده است. بنابراین اگر برایتان سؤال است که این دوره برای چه کسانی است، باید در جواب گفت، این آموزش برای تمامی کسانی است که به آینده بشر با Ai و Robotics اهمیت می‌دهند. بنابراین آموزش «آینده جدید با درک اخلاق پایه هوش مصنوعی» در واقع فرصتی است که بیاموزید جهان چگونه دستخوش تغییر خواهد گردید و ما چگونه می‌توانیم با اخلاق خوب، آن را به بهترین شکل تبدیل کنیم.

نگاهی به محتوای دوره

محتوای دوره مذکور در یک بخش شامل ۶ سخنرانی است و به بررسی مباحثی همچون «یادگیری عمیق هوش مصنوعی- یک نمای کلی از نحوه عملکرد آن»، «Robotics & Future Society و درک سمت سخت‌افزاری چیزها»، «درک اساسی از ظرفیت هوش مصنوعی، اخلاق و تأثیر آن بر مشاغل را به دست آورید»، «چشم‌انداز اقتصادی جدید با رباتیک و هوش مصنوعی» و «کاری که می‌توانید برای کمک به شکل‌دادن به آینده‌ای روشن با هوش مصنوعی و رباتیک انجام دهید» خواهید پرداخت.

نگاهی به محتوای دوره

نگاهی به رزومه استاد دوره

دوره «آینده جدید با درک اخلاق پایه هوش مصنوعی» توسط Tobias Dahl در سایت یودمی ایجاد گردیده است. Dahl در توضیحی مختصر از این دوره این‌چنین گفته است که: ما در نقطه زمانی بسیار ویژه‌ای قرار داریم که بشریت در حال گذار از هوش بیولوژیکی به هوش دیجیتال و نیروی کار روباتیک است. من در این دوره به معنای این هوش برای زندگی روزمره‌، اقتصاد، شغل، درآمد، تولید و قانون مالکیت خواهم پرداخت.

 تمامی ارائه‌های این دوره با نگرش مثبت و همچنین با یک حس احتیاط سالم صورت می‌پذیرد. در این مرحله همه باید در نظر بگیرند که، آینده با Ai چگونه خواهد بود و برای رسیدن به بهترین راهکار چه کاری می‌توانند انجام دهند. وی بر این باور است که پیشرفت شبکه عصبی قابل‌توجه بوده و این یک لحظه تاریخی است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

شایان ذکر است: Tobias کارآفرین و مربی کیفیت زندگی و سیستم‌ها بوده و علوم نانو را در دانشگاه AAU دانمارک آموخته است. در رزومه استاد دوره موفقیت‌هایی همچون انتخاب پیاپی به‌عنوان کارآفرین بین‌المللی به مدت ۱۲ سال از سال ۲۰۱۰ مشهود است، ضمن ‌آنکه وی توانسته برنده جایزه Tripadvisor 2016 + 17 نیز گردد.

گفتنی است هر ویدئوی این دوره شامل تمرین‌های کوچک و آزمایش‌های فکری، برای کمک به گسترش درک شما از هوش مصنوعی و رباتیک است. البته فراموش نکنید، پیش از اجرای این ویدئوهای آموزشی اتصال وی‌پی‌ان خود را چک نمایید، زیرا بدون فعال‌بودن وی‌پی‌ان، برخورداری از محتوای این دوره برای شما امکان‌پذیر نیست. نکته آخر آنکه، این دوره توسط سایت یودمی ارائه می‌شود، که برگزار‌کننده مجموعه‌ای از دوره‌های برتر آموزشی آنلاین در زمینه‌های گوناگون است. ارتباط با دوره یادشده بسیار ساده ‌بوده و از طریق وارد‌شدن به لینک زیر برای شما امکان‌پذیراست.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]