40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 استفاده گوگل از اطلاعات عمومی برای توسعه محصولات هوش مصنوعی خود

استفاده گوگل از اطلاعات عمومی برای توسعه محصولات هوش مصنوعی خود

گوگل سیاست حفظ حریم خصوصی خود را با استفاده از داده‌های عمومی برای محصولات هوش مصنوعی خود تغییر داده. این غول فناوری به‌صورت بالقوه از داده‌هایی که در دسترس عموم است، مانند اطلاعات موجود در اینترنت، رسانه‌های اجتماعی یا سایر منابع عمومی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران، برای کمک به بهبود محصولات هوش مصنوعی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش هوشیو، این بدان معنا نیست که Google از داده‌های کاربران بدون رضایت آنها استفاده می‌کند یا حقوق حریم خصوصی آنها را نقض می‌کند. با این حال این تغییر، اهمیت بازبینی سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و آگاهی از نحوه استفاده شرکت‌ها از داده‌های کاربران را برجسته می‌سازد.

گوگل خط‌مشی رازداری و حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرده است تا اعلام کند که از داده‌‌های «در دسترس عموم» برای کمک به آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند. اطلاعات در دسترس عموم، به داده‌ها یا اطلاعاتی اطلاق می‌شود که از قبل برای عموم قابل دسترس است، مانند داده‌های موجود در اینترنت یا داده‌هایی که به صورت عمومی در پلتفرم Google به اشتراک گذاشته شده‌اند.

artificial intelligence products

بنا به گفته چندین نشریه فناوری، سیاست جدید گوگل به این معناست که هر چیزی که به صورت آنلاین پست شود، اکنون بخشی از محصولات هوش مصنوعی این شرکت خواهد بود.

بر اساس نقل‌قول‌های ماریلا مون از Engadget و توماس ژرمن از Gizmodo، به نظر می‌رسد که آنها نسبت به سیاست حفظ حریم خصوصی به روز شده گوگل، به‌ویژه در مورد استفاده از اطلاعات در دسترس عموم برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی خود ابراز نگرانی می‌کنند. ماریلا مون در اینباره نوشت: «گوگل به مردم اطلاع داده، هر چیزی که به‌صورت عمومی و آنلاین پست می‌کنند، می‌تواند برای آموزش بارد، نسخه‌های آینده آن و هر محصول مولد هوش مصنوعی دیگری که Google توسعه می‌دهد، استفاده گردد.»

توماس ژرمن از Gizmodo این موضوع را با صراحت بیشتری بیان کرده، او می‌نویسد: «اگر از محصولات یا خدمات Google استفاده می‌کنید که شامل ضبط صدا یا رونویسی می‌شود، باید اینگونه فرض کنید که گوگل مالک محتوای شماست. همچنین، باید انتظار داشته باشید که گوگل از اطلاعات شما به نحوی استفاده نماید.»

با این حال زمانی که از گوگل در مورد این خط مشی جدید این شرکت سوال شد، به سؤالات پاسخ نداد.

در این سیاست آمده است: «ما از اطلاعات در دسترس عموم برای کمک به آموزش مدل‌های هوش مصنوعی Google و ساخت محصولات و ویژگی‌هایی مانند Google Translate، Bard و Cloud AI استفاده می‌کنیم.»

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]