پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 اسپاد سیستم چه محصولاتی عرضه کرده است؟

اسپاد سیستم چه محصولاتی عرضه کرده است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت اسپاد سیستم که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده در حوز‌ه‌های امنیت و راهکارهای سازمانی به فعالیت می‌پردازد. از جمله خدمات ارائه شده از سوی این شرکت می‌توان به ارائه راهکارهای هوشمند برای صنعت حمل و نقل، ارائه راهکارهای اتوماسیونی برای موسسات آموزش عالی، ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری کسب و کار تجاری بر اساس فرایندهای عملیاتی سازمان‌های متوسط و بزرگ در صنایع مادر، تولیدی، خدماتی و بازرگانی، ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب و کارهای کوچک، ارائه‌ راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای سازمان‌ها و نهادهای دولتی و  ارائه خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفته و امنیت اطلاعات اشاره کرد. محصول حوزه بینایی ماشین این شرکت پلاک خوان دیدبان نام دارد.

برخی مشتریان اسپاد سیستم شامل دانشگاه علوم پزشکی ایران، شرکت ایمن گستر ماد، حسابداران خبره، مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین، شرکت پانیذفان، گروه صنعتی کاسپین، دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پتسا صنعت، آزمون فلز پارس، سمت و سوی توسعه ایرانیان، پتروشیمی ‌باختر، سازمان مدیریت صنعتی، ایران ترانسفو، مترو شیراز، دانشگاه صنعتی شریف، سیمان کردستان، صنام الکترونیک، دانشگاه آزاد، شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان، شهرداری تهران، مترو تهران، مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا)، ایران خودرو، سازمان تامین اجتماعی، شرکت ملی نفت ایران و معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری می‌شود.

پلاک‌خوان دیدبان

نرم افزار پلاک‌خوان خودروی دیدبان در 4 نسخه پلاک‌خوان سازمانی، پلاک‌خوان ترافیکی و آماری، پلاک‌خوان پارکینگ عمومی‌و پلاک‌خوان مسکونی به بازار عرضه می‌شود.

از جمله ویژگی‌های پلاک خوان دیدبان می‌توان به اتصال و اخذ اطلاعات از طریق بستر شبکه و اخذ انواع گزارش برحسب پلاک، قابلیت پیگیری و رجوع به اطلاعات کامل ترددها به صورت مستند، نمایش تصاویر زنده دوربین‌ها، کنترل سطوح دسترسی و Login، نمایش ترددهای انجام شده به صورت لیست، نمایش و مدیریت ظرفیت باقیمانده پارکینگ در نسخه مسکونی و سازمانی، اتصال به پرینتر و چاپ قبض با بارکد دوبعدی، ارتباط با گیت و سنسورهای ورود-لوپ مغناطیسی، نمایش اطلاعات مربوط به خواندن پلاک و امکان ثبت دستی پلاک، نمایش اطلاعات مربوط به ورود خودرو شامل پلاک، زمان، بالابردن امنیت تردد در معابر و اتصال و اخذ اطلاعات از طریق بستر شبکه اشاره کرد.

از جمله سایر محصولات این شرکت شامل نرم‌افزار مدیریت پروژه اسپاد، سامانه مدیریت همایش، همایش ‌بان،نرم‌افزار حسابداری فاکتور 169 می‌شود.


شرکت اسپاد سیستم در یک نگاه

اسپاد سیستم


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه بینایی ماشین را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب و کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]