40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 با بروزرسانی جدید تسلا آشنا شوید؛ پرداخت حق اشتراک ماهانه برای گزینه‌ی Full Self-Driving

با بروزرسانی جدید تسلا آشنا شوید؛ پرداخت حق اشتراک ماهانه برای گزینه‌ی Full Self-Driving

آیا از بروزرسانی جدید تسلا خبر دارید؟ تسلا در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی اشتراک ماهانه ویژگی کاملاً خودران است که مبتنی بر بروزرسانی در برنامه تلفن همراه خود است. در ابتدای سال جاری گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تسلا در حال کار بر روی اشتراک پرداخت به ازای استفاده در بسته‌ی کاملاً خودران است، منتشر شد.

این موضوع به این دلیل مطرح شد که اگر فردی یک خودرو تسلا دست‌دوم بخرد باید مبلغ زیادی را برای خرید سیستم FSD هزینه کند. به همین دلیل ایلان ماسک اعلام کرد که برای رفاه مشتریانش تا پایان سال جاری امکان خرید این سیستم با شرایط پرداخت اشتراک ماهانه را فراهم خواهد کرد.

بروزرسانی جدید تسلا

در مورد بروزرسانی جدید تسلا گفتنی است که تسلا چندین سال است سخت‌افزارهای لازم را برای ویژگی‌های خودران خود روی خودروهای تسلا نصب می‌کند. این موضوع باعث شده است تا تسلا سیستم‌های “اتوپایلت”(Autopilot) و “کاملاً خودران”(Full Self-Driving) یا “FSD” خود را عرضه کند. برای مدل‌های قدیمی‌تر این عرضه به صورت به‌روزرسانی ارائه می‌شود.

طی چند سال گذشته، تسلا چندین بار مدل‌های قیمت‌گذاری خود را تغییر داده است. تسلا گزینه “Enhanced Autopilot” را چند وقت پیش دوباره ارائه داد که جایگزین ارزان‌تری برای بسته  Full Self-Driving (FSD) است. این موضوع زمزمه تغییر در مدل FSD را نیز بر سر زبان‌ها انداخت. این به‌روزرسانی اخیر می‌تواند نشان دهد که تسلا در حال آماده‌سازی است تا به‌زودی روش جدید دسترسی به نرم‌افزار مدل کاملاً خودرانش را منتشر کند.

ایلان ماسک معتقد است که خرید بسته FSD بهترین گزینه از لحاظ مالی خواهد بود. او در این باره گفت:

“باید بگویم دیدگاه ما این بود که بسته‌ی کاملاً خودران را به عنوان یک ویژگی در دسترس قرار دهیم، زیرا ما فکر می‌کنیم که خرید “FSD” یک سرمایه‌گذاری برای آینده است و ما مطمئن هستیم که خرید این گزینه چیزی است که مردم از انجام آن پشیمان نخواهند شد”. با این حال، اشتراک ماهانه برای افرادی که وسایل نقلیه تسلا را اجاره می‌کنند یا کسانی که نمی‌خواهند مجبور به پرداخت ۸۰۰۰ دلار شوند ، منطقی‌تر خواهد بود. همان‌طور که گفته شد تسلا همچنین بسته Enhanced Autopilot خود را با قیمت ۴۰۰۰ دلار به‌عنوان جایگزینی برای بسته کامل رانندگی کامل معرفی کرد.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]