40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نخست‌وزیر جدید انگلستان، برنامه هوش مصنوعی در مدارس را بهبود می‌بخشد

نخست‌وزیر جدید انگلستان، برنامه هوش مصنوعی در مدارس را بهبود می‌بخشد

به ‌نظر می‌رسد ریشی سوناک، نخست‌وزیر جدید انگلستان می‌خواهد برنامه هوش مصنوعی در مدارس را اجرا کند. او به‌عنوان نخست‌وزیر جدید انگلستان گفته‌ است: «استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی در مدارس را تشویق می‌کند، تا به‌ این‌ وسیله بار کاری معلمان کاهش یابد.»

هوش مصنوعی و مدارس

نخست‌وزیر جدید انگلستان از هوش مصنوعی حمایت می‌کند

وعده حمایت از فناوری هوش مصنوعی در مدارس، بخشی از بسته‌ای است که به‌گفته نخست‌وزیر جدید انگلستان «آموزش را به‌طور بنیادی اصلاح می‌کند، تا بچه‌های بریتانیایی را در اولویت قرار دهد».

نخست‌وزیر جدید انگلستان درحالی‌که با لیز تراس برای رهبری حزب محافظه‌کار رقابت می‌کرد، از اصلاحات هوش مصنوعی در مدارس که توسط «مایکل گوو» آغاز شد، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای حزب در ۱۲ سال قدرتش، آن را ستایش کرد و گفت: «با بازکردن مدارسِ رایگانِ بیشتر در این ‌کشور، هوش مصنوعی نیز بیشتر به‌ کار خواهد آمد.»

او وعده داده تا نظام آموزشی انگلستان بعد از ۱۶ سال پیشرفت کند و اعتبار دوره‌های کارآموزی و حرفه‌ای را با کمک هوش مصنوعی در مدارس بالا ببرد و مدارک دانشگاهی را با اعتبارِ مشاغلِ پردرآمدِ فراوانی روبه‌رو کند.

نخست‌وزیر جدید انگلستان، آقای سوناک گفت که او با کمک هوش مصنوعی در مدارس، یک «گروه راسل» از مدارس آموزش عالی در سطح جهانی ایجاد خواهدکرد، که بسیار شبیه به گروه نخبگان دانشگاهی است، تا به دانشجویان دوره کارآموزی و آموزش‌های هوش مصنوعی بدهد. همچنین این گروه اطمینان حاصل‌ کند که بهترین آموزش‌های موجود را در رشته‌های انتخابی خود دریافت ‌می‌کنند.

او همچنین گفت‌ که مدارک بی‌ارزش دانشگاهی را تحمل نخواهد کرد، چراکه این مدارک دانشجویان را بدون افزایش شانس درآمد بیشتر در زندگی رها خواهند کرد.

با تکیه ‌بر تحقیقات مؤسسه مطالعات مالی که نشان ‌می‌دهد، ۲۰ درصد از دانشجویان درنتیجه رفتن به دانشگاه با پتانسیل درآمد کمتری مواجه ‌می‌شوند، آقای سوناک گفت که دربرابر مدارک تحصیلی ضعیف محکم خواهد ایستاد.

artificial intelligence in schools

دوره‌های آموزشی بر اساس عواملی از جمله نرخ ترک تحصیل، تعداد افرادی که به‌سمت مشاغل، قبل از فارغ‌التحصیلی می‌روند و آستانه دستمزدی که با مدرک دانشگاهی می‌گیرند، مورد قضاوت قرار‌ می‌گیرند. همچنین پژوهشگران انکار می‌کنند که این به‌معنای ترجیح دوره‌های علمی به هنری است و به تحقیقاتی اشاره‌ کرده‌اند که نشان ‌می‌دهد مدارک دوره‌های هنرهای خلاق با کمک هوش مصنوعی در مدارس، در برخی مؤسسات بازده بهتری برای دانش‌آموزان به ‌ارمغان می‌آورد، تا مدارک رشته‌های دیگر بدون فناوری‌های هوش مصنوعی.

نخست‌وزیر جدید انگلستان گفت که از هوش مصنوعی در مدارس و منابع آموزشی دیجیتال برای کاهش بارِ کاری معلمان و الهام ‌بخشیدن به‌ دانش‌آموزان استفاده ‌خواهد کرد.

وزارت آموزش‌وپرورش دستور جدیدی برای بررسی چگونگی استفاده بیشتر از فناوری هوش مصنوعی در مدارس برای ارائه «یادگیری ترکیبی» برای کمک به معلمان دریافت‌ خواهد کرد.

آقای سوناک گفت: «آموزش خوب نزدیک‌ترین چیزی است که ما برای بهترکردن زندگی مردم به‌یک گلوله نقره‌ای داریم.»

این پیشنهادات نشان‌دهنده گامی مهم در جهت برابری احترام بین آموزش حرفه‌ای و آکادمیک است و آن‌ها رویکرد سخت‌گیرانه‌تری نسبت‌به مدارک دانشگاهی خواهند داشت که دانشجویان را با بدهی مواجه‌ می‌کند، بدون‌ اینکه پتانسیلِ درآمد آن‌ها را بهبود ببخشد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]