40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت آنلاین

برگزاری سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت آنلاین

سیزدهمین رویداد فیناپ و دومین فیناپ آنلاین با موضوع احراز هویت دیجیتال از ساعت ۱۳ تا ۱۷ پنجشنبه ۱۰ مهر برگزار می‌شود. در این رویداد، صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه به تبادل نظر و ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. بهانه‌ی برگزاری این رویداد گسترش خدمات غیرحضوری در فضای کسب و کار ایران است.


همه‌گیری ویروس کرونا در جهان و ایران باعث شده است تا استقبال مردم از خدمات غیرحضوری افزایش یابد و این مسئله  بسیاری از کسب و کارها و سازمان‌ها را به تکاپو انداخته تا در این فضا فعالیت‌های آنلاین خود را توسعه دهند. مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت به عنوان یکی از پیشگامان هوش مصنوعی در ایران نیز از این قافله عقب نمانده و به تلاش‌های خود  برای توسعه سرویس‌های احراز هویت غیرحضوری سرعت بخشیده تا هم‌اکنون با داشتن اپلیکیشن سیگنال و ارائه خدمات احراز هویت غیرحضوری نقشی برجسته در این مقطع ایفا کند. در رویداد پیشِ رو، دکتر علی رسولی‌زاده مدیرعامل پارت دانش‌بنیان در مورد این تلاش‌ها بیشتر سخن خواهد گفت و به تبیین نقش هوش مصنوعی در احراز هویت غیرحضوری خواهد پرداخت. در دومین رویداد فیناپ آنلاین علاوه بر آشنایی بیشتر با فنّاوری‌های احراز هویت دیجیتال و شرکت‌های فعال در این حوزه، موضوع احراز هویت دیجیتال نیز از چندین جنبه موردبررسی قرار خواهد گرفت.

سیزدهمین رویداد فیناپ

این رویداد با سخنرانی محمدباقر اثنی‌عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سعید احمدی‌پویا مدیر کمیته‌ی تدوین سند احراز هویت دیجیتال و رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات همراه خواهد بود. این افراد قرار است به توضیح نحوه روند تدوین سند احراز هویت دیجیتال بپردازند.

از دیگر ارائه‌هندگان این رویداد می‌توان به محسن سعیدی، مدیر مرکز فین‌تک بانک انصار اشاره کرد که به بحث در مورد فراگیری مالی میدان رقابت بانک و فین‌تک‌ها خواهد پرداخت.

ماکان سپهری فر مدیر فنی دپارتمان دیجیتال بانک خاورمیانه از رویکرد مبتنی بر ریسک در احراز هویت دیجیتال می‌گوید و امید ترابی، معاون فروش و ارتباط با مشتریان توسن، هویت دیجیتال را به مثابه  یک سرویس توضیح خواهد داد.

صادق عباداللهی مدیرعامل اپی اکو و علی‌رضا سفیدپور، معاون توسعه‌ی کسب‌وکار اعتباری دیجی‌پی از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود.

رویداد فیناپ سال ۹۶ با سه هدف عمده‌ی آموزش، شبکه‌سازی و توسعه‌ی فین‌تک به سراسر کشور با برگزاری رویدادهای ماهانه آغاز به کار کرد. این رویداد بعد از مدتی، با بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، کسب و کارهای فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی به رسانه‌ای برای متخصصان و کسب‌وکارهای حوزه‌ی فین‌تک تبدیل شد. رویداد فیناپ طی ۳ سال فعالیت مستمر خود از کارگاه‌های کوچک تا رویدادهای ۴۰۰ نفره را برگزار کرده است.

همچنین قرار است در بخش فیناپ‌پلاس، امیر مستکین، سردبیر دیجیاتو با محمد خلج قاسم‌آبادی مدیرعامل اسنپ، مصاحبه‌ای با عنوان «اسنپ در کدام مسیر می‌راند» انجام دهد. پنل گفت‌وگویی با موضوع احراز هویت دیجیتال در نهادهای مالی کشور حسن ختام این رویداد آنلاین خواهد بود.

از طریق لینک زیر می‌توانید برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنید:

https://evand.com/events/finupekyc

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]