40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 بهبود بازاریابی کسب‌وکارها با کمک‌های هوش مصنوعی Dubb

بهبود بازاریابی کسب‌وکارها با کمک‌های هوش مصنوعی Dubb

هوش مصنوعی « داب Dubb» یک پلتفرم ارتباط تصویری است که به کاربران اجازه می‌دهد، برای ارتباطات تجاری ویدیو ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند. از این فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری، مانند رونویسی خودکارِ زیرنویس و برچسب‌گذاری محتوا استفاده می‌شود.

علاوه‌براین، Dubb ویژگی‌هایی مانند «فرستادن ایمیل‌های ویدیویی، ضبط وب‌کم و صفحه‌های ‌نمایش، بررسی الگوها و تجزیه‌وتحلیل داده‌ها» را برای آن‌که کسب‌وکارها توانایی‌های ارتباطی خود را بهبود ببخشند، ارائه می‌کند.

حالا «داب» فناوری جدیدی ارائه کرده است که می‌تواند در زمینه بازاریابی ایده‌پردازی کند و با ایده‌های خود مخاطبان و تماشاگران را به مشتریان بالقوه تبدیل کند؛ در حقیقت فناوری‌های داب با کمک پلتفرم ارتباط ویدئویی خود به ایجاد روابط پایدار میان مشتری و کسب‌وکار کمک می‌کند.

داب اکنون به بازاریابان قدرت‌های هوش مصنوعی ارائه می‌دهد، تا به آن‌ها کمک کند که کمپین‌های ارتباطی مؤثرتری را درک و اجرا کنند.

«دستیار واکنش تعاملی» جدید دابInteractive Reaction Assistant (IRA™)  که در انتظار ثبت اختراع است، از فناوری‌های اوپن‌ای‌آی، چت جی‌پی‌تی و خود فناوری هوش مصنوعی Dubb استفاده می‌کند، تا به‌آسانی تایپ کردن یک پرسش، سرنخ‌های جدید ایجاد کند و مخاطبان را به مشتریان بالقوه تبدیل کند.

هوش مصنوعی Dubb

این «دستیار واکنش تعاملی» که برای همه مشترکین Dubb در دسترس است، به‌اندازه کافی شهودی است که به پرسش‌های گوناگون به زبان ساده پاسخ دهد و با پاسخ‌هایی ساده و قابل هضم مخاطب را راهنمایی کند و حتی اگر نیاز بود از پیشنهادات خود لیست بلندی برای مخاطب درست کند. این دستیار آن‌قدر هوشمند است که مشترکین می‌توانند از آن، برای ایده‌پردازی در بازاریابی، انجام تحقیقات و حتی نوشتن پست‌های خلاقانه و کامل یک وبلاگ استفاده کنند.

روبن دوآ، بنیان‌گذار و مدیرعامل «داب» می‌گوید: «ما معتقدیم این دستیار هوشمند، یعنی IRA™ بهترین دوست یک بازاریاب خواهد بود. چراکه اکنون، نه‌تنها می‌توانید از Dubb برای ایجاد ویدیوهایی بسیار جذاب که مستقیماً با مخاطبان و مشتریان احتمالی گفتگو می‌کنند، استفاده کنید، بلکه همچنین می‌توانید ایده‌های فوری و کاربردی خود را، در مورد این‌که چه‌ چیزی ضبط کنید، سریع بیابید؛ و سپس بهترین روش برای اشتراک‌گذاری آن ویدئوها و سایر محتواهای بازاریابی را، به‌آسانی خواهید داشت. در حقیقت دستیار واکنش تعاملی، مانند یک پیر فرزانه و راهنما، هرچه بخواهید به شما می‌گوید.»

IRA™ یا «دستیار واکنش تعاملی» با تکیه‌بر انبوهی از داده‌های جمع‌آوری‌شده از اینترنت و جامعه کاربران، آنچه شما نیاز داشته باشید را در صورت نیاز به شما ارائه می‌کند.

برای مثال می‌توانید برای او تایپ کنید یا شفاهی بپرسید که «چگونه با استفاده از ویدئو، سرنخ‌هایی با کیفیت بالا برای کسب‌وکار املاک و مستغلات خود ایجاد کنم؟» و «دستیار واکنش تعاملی» تعدادی پیشنهاد به شما می‌دهد، مانند، «یک سری ویدئو ایجاد کنید که تراکنش‌های اخیراً بسته‌شده و توصیفات را برجسته می‌کند.» یا «ویدئوهای توضیحی برای پاسخ به سؤالات رایج در مورد فرآیند خرید/فروش خانه ایجاد کنید».

حتی هنگامی که بازاریابان برنامه‌ای برای کمپین‌های تبلیغاتی داشته باشند، «دستیار واکنش تعاملی» می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا آن کمپین را به‌درستی اجرا کنند و کل پست‌های وبلاگ را در مورد موضوع‌های مهم و مورد نیاز خود ایجاد کنند.

البته این در حالی مفید است که از این فناوری به‌عنوان یک سکوی پرتاب استفاده شود و اندیشه اصلی برای خود بازاریابان باشد.

این دستیار واکنش تعاملی اکنون در دسترس مشترکین است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]