40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 بینگ چت مایکروسافت به مرورگرهای شخص ثالث موبایل و دسکتاپ می‌آید

بینگ چت مایکروسافت به مرورگرهای شخص ثالث موبایل و دسکتاپ می‌آید

در اواخر ژوئیه، مایکروسافت تأیید کرد که بینگ چت مانند چت‌بات GPT این شرکت در حال آزمایش در مرورگرهای شخص ثالث مانند کروم و سافاری برای کاربران منتخب است. امروز، این شرکت مستقیماً اعلام کرده که Bing Chat  به زودی در مرورگرهای شخص ثالث، از جمله در وب و دستگاه‌های تلفن همراه، در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش هوشیو، مایکروسافت قصد دارد در فضای هوش مصنوعی نه تنها بر روی پلتفرم‌های خود، بلکه در سایر پلتفرم‌هایی که بینگ چت در آن‌ها در دسترس است، مانند اپلیکیشن موبایل بینگ و مرورگر وب مایکروسافت اج، رقابت کند. علاوه بر این، این چت‌بات هوش مصنوعی آن‌ها را در رقابت با ابزارهای داخلی سایر مرورگرها، مانند ویژگی‌های جستجوی هوش مصنوعی مولد Google، که در برنامه تلفن‌همراه Google و مرورگر کروم موجود است، قرار می‌دهد.

مایکروسافت در اعلامیه‌ای که به مناسبت شش ماهگی سالگرد این برنامه ارائه کرده، توضیح داده که «موتور جستجوی وب محبوب بینگ، با ارائه ویژگی‌های مفید و خلاقانه‌تر مانند پاسخ‌های خلاصه و ایجاد تصویر، گام جدیدی در مسیر خود برای دسترسی به طیف وسیع‌تری از کاربران برمی‌دارد.» به عنوان بخشی از سالگرد شش ماهه برنامه، قرار است این ویژگی‌ها به موتور جستجو اضافه شوند. مایکروسافت همچنین اطمینان داده که به بهبود و رفع نیازهای تمامی کاربران در مرورگرهای مختلف ادامه خواهد داد.

چت مایکروسافت

با این حال، این شرکت اعلام کرده است که هرچند بینگ چت در مرورگرهای وب مورد علاقه کاربران کار می‌کند، اما بهترین تجربه آن را می‌توانند در مرورگر مایکروسافت اج به دست آورند.

به‌ عنوان مثال، در طول آزمایش‌ها کاربران دریافتند که Bing Chat به جای ۳۰ پیام مورد پشتیبانی در Microsoft Edge، در کروم تنها از پنج پیام در هر مکالمه پشتیبانی می‌کند، همچنین تعداد کاراکترها به جای ۳۰۰۰ کاراکتر مورد پشتیبانی در اج، به ۲۰۰۰ محدود گردیده است.

مایکروسافت امروز به این محدودیت‌ها اشاره کرده و گفته؛ با استفاده از Edge، کاربران می‌توانند مکالمات طولانی‌تر، تاریخچه چت و ویژگی‌های Bing بیشتری را که مستقیماً در این مرورگر تعبیه شده، مورد استفاده قرار دهند.

در پستی وبلاگی، این شرکت همچنین چندین ویژگی دیگر را که اخیراً راه‌اندازی شده و یکی از آنها ویژگی جستجوی بصری چندوجهی در چت بینگ است را مورد اشاره قرار داده. این ویژگی به کاربران این امکان می‌دهد تا با استفاده از متن و تصاویر جستجو کنند، درست مشابه ویژگی معرفی‌شده توسط گوگل در سال ۲۰۲۱. مدل Bing از فناوری OpenAI استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر را در چت قرار دهند و سپس سوالات مربوطه را از چت‌بات بپرسند.

این شرکت همچنین چند نقطه عطف را در مورد بینگ چت تا به امروز فاش کرده و اشاره داشته که از آن زمان راه‌اندازی این چت‌بات تاکنون بیش از ۱ میلیارد چت و بیش از ۷۵۰ میلیون تصویر داشته و برای نه فصل متوالی در بین کاربران مرورگر Edge مایکروسافت محبوب بوده است.

تا این لحظه، تاریخ راه‌ندازی دقیقی برای پشتیبانی مرورگر شخص ثالث برای Bing Chat ارائه نشده است، اما گفته می‌شود که این ویژگی به زودی ارائه خواهد شد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]