40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نیروهای مسلح و ارتش از تجهیزات ارتقا داده شده با دانش روز بهره می‌برند

نیروهای مسلح و ارتش از تجهیزات ارتقا داده شده با دانش روز بهره می‌برند

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری اعلام کرده که نیروهای مسلح و ارتش توان خود در تجهیزات را متناسب با تهدیدات و فناوری ارتقا داده‌اند و توانستند بازدارندگی لازم به نسبت تهدیدات را ایجاد کنند.

به گزارش هوشیو به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم افتتاح پانزدهمین دوره رزم مقدماتی که در مجموعه شهدای ۰۱ نیروی زمینی ارتش برگزار شد، توصیه‌های برای دانش‌آموختگان حاضر در مراسم داشت. به عقیده او آن‌ها نخبگان و آینده‌سازان و ذخیره‌های کشور هستند که باید توسعه و پیشرفت پایدار نظام جمهوری اسلامی را با تکیه بر دانش روز و علم و فناوری رقم بزنند.

سیاری با اشاره به مأموریت‌های نیروهای مسلح و ارتش گفت: «ارتش در راستای مأموریت‌های ذاتی خود یعنی حفظ تمامیت ارضی و دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، موظف است همواره مؤلفه‌های توان رزم خود را رشد و ارتقا دهد تا در برابر تهدیدات آینده با اطمینان کامل توان پاسخگویی به دشمنان را داشته باشد.»

نیروهای مسلح

وی در ادامه گفت: «تلاش ما باید به‌نوعی باشد که به سطحی از توان بازدارندگی، رشد و بالندگی برسیم که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به این مرز و بوم را به ذهن خود راه ندهد. ملت ایران تجربه بسیار گران‌قدری از دوران دفاع مقدس دارد و باید از این تجربیات با بهره‌گیری از تجهیزات نوین و نیروی انسانی متخصص بهره ببرد.»

ایشان در خصوص تجهیزات نوین و کارآمد ارتش توضیح دادند: «ادعای توانمندی با تجهیزات قدیمی ممکن نیست. نیروهای مسلح کشور و ارتش در حوزه تجهیزات توان خود را متناسب با تهدیدات و فناوری و دانش روز ارتقا داده‌اند و بازدارندگی لازم را ایجاد کرده‌اند و البته این روند نیاز به تداوم دارد.»

سیاری معتقد است اگر توان ما مطابق با علم روز نباشد، به نتیجه نخواهیم رسید: «اگر امروز مدعی هستیم که در همه عرصه‌ها موفق عمل کردیم و در حوزه سایبری، پهپاد، هوش مصنوعی، موشکی و دیگر عرصه‌ها حرف برای گفتن داریم، همه به برکت تلاش فرزندان این مرز و بوم و اتکا به ظرفیت‌های داخلی بوده است.»

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]