40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 گوگل تغییرات جدیدی در موتور جستجوی خود و نحوه تعامل با کاربران ایجاد کرده

گوگل تغییرات جدیدی در موتور جستجوی خود و نحوه تعامل با کاربران ایجاد کرده

گوگل امروز با هدف کمک به کاربران در یادگیری بهتر و درک اطلاعاتی که پیدا می‌کنند، تغییراتی در موتور جستجوی خود و نحوه تعامل با کاربران ایجاد کرده است. به‌روزرسانی‌ها جدید شامل ابزارهایی برای کمک به کاربران برای درک عبارات ناآشنا، بهبود کدگذاری اطلاعات به زبان‌های مختلف و استفاده از قدرت هوش مصنوعی Google در هنگام مرور است. با این ویژگی‌های جدید، گوگل به بهبود موتور جستجوی خود ادامه می‌دهد، تا تجربه کاربرپسندتری را برای کاربرانش فراهم آورد.

به گزارش هوشیو، این غول بزرگ دنیای جستجو توضیح می‌دهد که هدف از این پیشرفت‎ها کمک به کاربران برای درک بهتر مفاهیم پیچیده یا موضوعات پیچیده، تقویت مهارت‌های کدنویسی و موارد دیگر است.

یکی از این ویژگی‌های جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که تعریف کلمات خاص را پیش‌نمایش کنند و با نگه داشتن ماوس روی آنها تصاویر یا نمودارهای مرتبط را ببینند و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر روی آن‌ها ضربه بزنند. این ویژگی به ویژه برای موضوعات یا سؤال‌های مرتبط با موضوعات خاص مانند  STEM، اقتصاد و تاریخ مفید است، یعنی جایی که کاربران ممکن است با اصطلاحات یا مفاهیم ناآشنا مواجه شوند که می‌خواهند درباره آنها بیشتر بی‌آموزند.

Bing Chat همچنین ویژگی مشابهی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد، متن موردنظر را در یک صفحه برجسته کرده و سپس Bing را از منوی گزینه‌ها برای شروع مکالمه انتخاب نمایید. به این ترتیب شما می‌توانید با مکالمه با بینگ درباره یک موضوع خاص اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید به کسانی که از SGE برای برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند، کمک می‌کند. گوگل می‎گوید، این ویژگی به گونه ای طراحی شده که درک و اشکال‎زدایی کدهای تولید شده توسط SGE را برای کاربران آسان‎تر کند.

در حال حاضر، SGE خلاصه‎های تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای کمک به وظایف مربوط به زبان‌ها و ابزارهای برنامه‌نویسی، مانند پاسخ دادن به سوالات یا تولید قطعه کد ارائه می‌دهد. با به‌روزرسانی جدید، SGE اکنون بخش‌های مختلف کد تولید‎شده را با رنگ‌های مختلف برجسته می‌کند تا شناسایی و تشخیص عناصری مانند کلمات کلیدی، نظرات و رشته‌ها را برای کاربران آسان‌تر نماید.

SGE  افزوده جدیدی به قابلیت‌های جستجوی گوگل است و در حال حاضر در آزمایشگاه‌های جستجو در حال آزمایش است. در حالی که SGE یک ویژگی جالب است، اما هنوز در مراحل اولیه توسعه است و فقط در برنامه گوگل برای اندروید و iOS و همچنین نسخه‌های آینده کروم روی دسکتاپ در دسترس است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]