40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 تپسی هوش مصنوعی جنجالی ChatGPT را به وب‌‌‌اپلیکیشن خود اضافه کرد

تپسی هوش مصنوعی جنجالی ChatGPT را به وب‌‌‌اپلیکیشن خود اضافه کرد

تاکسی اینترنتی تپسی ویژگی جدیدی را به نسخه وب‌‌‌اپلیکیشن خود اضافه کرده که به کاربرانش امکان می‌دهد، با چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی Chat GPT گفتگو نمایند. این ویژگی در بخش سرویس‌های سایت تپسی تحت‌عنوان «از هوش مصنوعی بپرس!» مشخص گردیده و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از زبان طبیعی با این چت‌بات ارتباط برقرار کنند. این سیستم هوشمند قادر است، گفتگوی کاربران و پرسش‌های احتمالی آنان را درک کرده و سپس پاسخ‌های نوشتاری شبیه به انسان به آنها بدهد.

به گزارش هوشیو، دسترسی به این نوع ابزار هوش مصنوعی در ایران محدود است، اما تپسی با ایجاد دسترسی در نسخه وب اپلیکیشن خود، امکان استفاده رایگان از ChatGPT را برای کاربران خود فراهم کرده است. ممکن است کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه «از هوش مصنوعی بپرس!» در وب اپلیکیشن تپسی، به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

 در واقع تپسی در این سرویس جدید، از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری خود استفاده کرده و با این سرویس، روش جدیدی برای تعامل مشتریانش ارائه می‌دهد. ChatGPT یک نمونه اولیه چت‌بات است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را درک کند و متون نوشتاری دقیقاً شبیه انسان تولید کند.

این پلتفرم هشدار داده که مسئولیت پاسخگویی به سؤالات بر عهده هوش مصنوعی است و برخی از کاربران در هنگام استفاده از این ویژگی دچار اختلال و کندی شده‌اند. بااین‌حال، این ویژگی نقش بسزایی در محبوبیت و عمومی‌سازی استفاده از هوش مصنوعی در میان کاربران این پلتفرم خواهد داشت.

chatgpt in tapci

ضمناً تپسی پیش‌تر از برخی عملکردهای هوش مصنوعی در سیستم چت خود با رانندگان استفاده کرده است. اما استفاده از چت‌بات GPT به دلیل مسائل فنی مانند IP و شماره‌های ایرانی امکان‌پذیر نبوده، زیرا OpenAI از شماره‌های ایرانی پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین کاربران برای غلبه بر این چالش باید از ابزارهای تغییر IP یا شماره‌های مجازی استفاده نمایند. به نظر می‌رسد، تپسی با قابلیت جدید خود راه‌هایی برای حل این چالش‌ها پیدا کرده است. این پلتفرم راه‌حل‌هایی را توسعه داده است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی به ویژگی چت‌بات دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

برای این منظور و استفاده از این سرویس جدید تپسی می‌توانید به وب اپلیکیشن تپسی به آدرس، https://app.tapsi.cab/ مراجعه نمایید. پس از ثبت‌نام می‌توانید به سرویس مذکور که در Tab «از هوش مصنوعی بپرس!» مشخص گردیده دسترسی پیدا کرده و سؤالات خود را مطرح نمایید.

برنامه‌های کاربردی مانند Tapsi می‌توانند از هوش مصنوعی به روش‌های مختلفی به‌منظور بهبود تجربه کاربر و بهینه‌سازی عملیاتشان استفاده نمایند. یکی از کاربردهای متداول هوش مصنوعی در سرویس‌های تاکسی اینترنتی استفاده از الگوریتم‌های بهینه‌سازی مسیر است. این الگوریتم‌ها، داده‌های ترافیکی را تجزیه‌وتحلیل می‌کنند تا بهترین مسیرها را برای رانندگان پیشنهاد کنند که این امر می‌تواند به کاهش زمان سفر و بهبود کارایی کلی این اپلیکیشن‌ها کمک نماید.

روش دیگری که از هوش مصنوعی در برنامه‌های جابه‌جایی مسافر استفاده می‌شود، تجزیه‌وتحلیل داده‌های مربوط به رفتار راننده است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد منابع خود را به‌صورت مؤثرتر و کارآمدتری تخصیص دهند.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند در این برنامه‌ها به‌منظور شخصی‌سازی تجربه کاربر نیز استفاده گردد. به‌عنوان‌مثال، یک موتور هوشمند می‌تواند مقاصدی را بر اساس سابقه سفارش‌های قبلی کاربر پیشنهاد کند یا تبلیغاتی را پیشنهاد کند که ممکن است با علایق او مرتبط باشد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]