40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 حضور تیم اختراعات ایران در مسابقات تکنوفست ترکیه

حضور تیم اختراعات ایران در مسابقات تکنوفست ترکیه

تیم اختراعات ایران برای شرکت در مسابقات بزرگ نوآوری و تکنولوژی جهانی تکنوفست ترکیه بزرگ‌ترین رقابت‌های شرق جهان است، راهی این کشور شد.

به گزارش هوشیو و به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیرعباس محمدی کوشکی، سرپرست اختراعات ایران، در توضیح اعزام تیم اختراعات ایران به مسابقات بزرگ نوآوری و تکنولوژی جهانی تکنوفست ترکیه بزرگ‌ترین رقابت‌های شرق جهان، گفت: «این مسابقات با حضور بیش از ۱۵۰ کشور و بیش از یک میلیون شرکت‌کننده از سراسر جهان در حال برگزاری است.»

وی در ادامه گفت: «محل برگزاری چهارمین جشنواره هوا و فضانوردی و فناوری تکنوفست فرودگاه آتاتورک شهر استانبول است. بنیاد تیم فناوری و وزارت صنایع و فناوری ترکیه، ریاست جمهوری سازمان‌های نظامی و علمی جهانی دانشگاه‌ها و مرکز نوآوری معتبر و مهم جهانی سازماندهی شده، مسابقات بزرگ نوآوری و تکنولوژی جهانی تکنوفست ترکیه بزرگ‌ترین رقابت‌های شرق جهان را سازماندهی کردند و برگزاری آن با حمایت موسسات و شرکت‌های مهم کشور بوده است.

محمدی کوشکی، سرپرست تیم اختراعات ایران، در توضیح گفته که این مسابقات فناوری در ۱۲ دسته مختلف برگزار می‌شود: «افراد در هر سنی از دانش‌آموزان دبستانی تا کارآفرینان می‌توانند با پروژه‌های خود در مسابقات شرکت کنند و البته از پشتیبانی فنی هم بهره‌مند شوند. تیم نوآوری و اختراعات ایران هم در رشته هوش مصنوعی – رباتیک نوآوری‌های مرتبط با حوزه سلامت اینترنت اشیا و محیط زیست با چندین پروژه که در هر پروژه تعدادی نوآوری و اختراع وجود دارد، به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.»

تیم اختراعات ایران در ترکیه

او در ادامه گفت: «جام جهانی هکرهای رایانه‌ و هواپیماهای بدون سرنشین در تکنوفست برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین رقابت‌های جهانی است. این جشنواره پر از سمینار و مسابقات فناوری و نمایشگاه‌های تکنولوژی و اختراعات است. اسامی تیم اعزامی هم شامل امیرعباس محمدی کوشکی، علی نهایت فخار، امیر افیونی، محمدجواد پاپی‌زاده، فاطمه ابراهیمی مفرد، زهرا قضاوی، پرینا ابوالقاسمی، علی بکلری بکلر، نیکی حدادزاده، پارسا علوی، رها رستمی، احمد یازرلو، ایمان قربانی، امیرمهدی افسری، شقایق یازرلو و مریم اژدر است.»

سرپرست تیم اختراعات ایران در پایان گفت: «رشته‌های برگزاری این مسابقات رباتیک، هوش مصنوعی، رقابت پهپادها، رقابت راکت، رقابت رباتیک، رقابت هوش مصنوعی، مسابقه حمل‌و‌نقل هوشمند، مسابقه طراحی موتور جت، مسابقه سیستم‌های بدون سرنشین زیرآبی، مسابقات خدمات‌رسانی بشری، مسابقه شبیه‌سازی پهپاد، مسابقه خودروهای برقی، مسابقه طراحی خودروهای پرنده و رقابت پهپاد جنگنده‌ها است.»

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]