پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 خرید آنلاین لوازم آرایشی با هوش مصنوعی: تست آنلاین محصولات روی صورت مشتری!

خرید آنلاین لوازم آرایشی با هوش مصنوعی: تست آنلاین محصولات روی صورت مشتری!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل اخیرا از قابلیتی ویژه در بخش جستجو برای خرید آنلاین لوازم آرایشی ، رونمایی کرده که باعث می‎شود افرادی که قصد خرید رژ لب و سایه چشم در تعطیلات سال نو را دارند، به راحتی خریدشان را انجام دهند و از نظر سلامتی ایمن هم بمانند.

این غول تکنولوژی برای ارائه ویژگی جدیدش با شرکت‌های ModiFace و Perfect Corp همکاری داشته است. این دو شرکت در زمینه تکنولوژی‌های مربوط به زیبایی فعال هستند و گوگل با همکاری آن‌ها موفق شد به کاربران کمک کند تا به صورت مجازی هر محصولی را روی صورتشان امتحان کنند.

در واقع در ویژگی جستجوی جدید، شما به بخش آرایش مجازی L’Oreal که صاحب ModiFace است، MAC Cosmetics، Black Opal و Charlotte Tilbury ارجاع داده می‎شوید. وقتی محصولات یکی از این برندها را جستجو کنید، بخش تجربه مجازی برای شما فعال می‎شود. این بخش به شما اجازه می‌دهد که رژ لب یا سایه چشم را بر روی انواع مدل‌‎ها با انواع رنگ پوست و شرایط مختلف چهره انسان امتحان کنید و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از طریق دوربین گوشی، این محصولات را روی صورت خودتان آزمایش کنید.

خرید آنلاین لوازم آرایشی

البته این اتفاق جدیدی نیست و بسیاری از برندهای لوازم آرایش پیش از این امکان امتحان محصولات روی عکس‌های مشتریان در زمان خرید آنلاین لوازم آرایشی را فراهم کرده بودند. حتی در یوتیوب بخشی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد همزمان با تماشای ویدئو‌های آموزشی نحوه آرایش کردن، چهره خودشان را هم ببینند و آرایش کنند.

نوآوری گوگل در خرید آنلاین لوازم آرایشی این است که امکان دسترسی به این بخش‌ها از طریق جستجوی متنی و گفتاری را فراهم کرده است. به غیر از این گوگل زمانی که شما مشغول جستجوی یک محصول از طریق تلفن همراهتان هستید، توصیه‌هایی مربوط به زیبایی، پوشاک، خانه و باغداری را هم توسط متخصصین یا اینفلوئنسرهایی که در این زمینه‌ها مشغول هستند، ارائه می‌دهد.

طبق ادعای TechCrunch، هر دوی این ویژگی‌ها بخشی از سرمایه‌‎گذاری عظیم گوگل در بخش خرید آنلاین است که از مدت‌ها پیش تصمیم به انجام آن گرفته بود. این شرکت به مطبوعات اعلام کرده فعالیت‌هایش را تا زمانی ادامه می‌دهد که شرایط خرید از Google Shopping را برای خرده‎فروشان بیشتری فراهم کند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]