40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 داروک ؛ سامانه هوشمند پیش‌بینی بورس

داروک ؛ سامانه هوشمند پیش‌بینی بورس

حتی کارکشته ترین افرادی که سال‌هاست در بازار بورس فعالیت می‌کنند هم از اتخاذ تصمیمات احساسی، عجولانه و بر اساس داد‌ه‌های نادرست در این بازار ایمن نیستند. داروک با شعار ارائه نرم افزاری پیشرفته برای تجارت در بازارهای مالی و کمک به انقلابی در تجربه تجارت مالی مدعی است که می‌تواند اشتباهات اشخاص حقیقی در زمان معامله در بورس را اصلاح کند.

طبق گفنه علی شیری، موسس داروک، این سامانه حاصل ۴ سال کار تحقیقاتی و عملیاتی است که در آن الگوریتم تریدری بر پایه هوش مصنوعی راه‌اندازی شده تا بتواند با سرعت و دقت بالا، در تایم فریم‌های مختلف هدف‌گذاری شده، کارایی درستی ارائه دهد.

این معامله‌گر الگوریتمی‌ بر پایه هوش مصنوعی، هم اکنون بر روی بازارهای مالی جهانی همچون فارکس، لندن، نیویورک، نفت و طلا به صورت هوشمند در حال معامله بوده و با استفاده از اطلاعاتی که از عملکرد بازارهای مالی داخلی و خارجی در اختیار داشته و در سیستم خرید و فروش خود قرار داده، مدعی است که امکان سوددهی، بالاتر از بهترین ابزارها و صندوق‌های پوشش ریسک در دنیا عمل می‌کند.

به عبارتی دیگر کار اصلی داروک شامل پیش‌بینی قیمت دقیق، سفارشی‌سازی و محاسبه سریع و نتیجه دقیق است. درآمد این شرکت، کسب بخشی از سودی است که به اصل پول تعلق می‌گیرد و نیز حق الزحمه مدیریت سرمایه عنوان شده و مشتریان اصلی خود را بانک‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری معرفی کرده‌ است. داروک در خصوص جزئیات این همکاری اینگونه توضیح می‌دهد که: ما از شرکت‌ها و نهادهای مختلف سرمایه لازم را گرفته و پشت الگورتیم‌مان قرار می‌دهیم. این الگوریتم به‌صورت اتوماتیک برای آنها خرید و فروش کرده و به دنبال آن برای آنها پول می‌سازد.

از جمله موفقیت‌های کسب شده از سوی این بستر معاملات الگوریتمی‌ طراحی شده توسط متخصصان هوش مصنوعی و کارشناسان پردازش سیگنال‌های مالی می‌توان به انتخاب از سوی تیم داوران کانون کارگزاران اشاره کرد.

پردازش و تحلیل سیگنال‌های بازار مالی با توجه به ویژگی‌های پیچیده و فرار، از دغدغه‌های اصلی فعالان بورس به‌ شمار می‌رود چرا که واکنش بازار به اطلاعاتی که می‌تواند از هر منبعی سرچشمه بگیرد، کاملاً پیچیده و بی ثبات است.

پیش‌بینی دقیق قیمت یکی از مهم‌ترین بخش‌های تصمیم گیری برای شرکت کنندگان در بازار است تا استراتژی‌های معقول و منطقی را انجام دهند. هر زمانی که اتفاقی جدید رخ می‌دهد، زنجیره ای از واکنش‌ها نسبت به این اتفاق از سوی بازار ایجاد می‌شود. سامانه داروک می‌تواند راه حل قابل توجهی برای این دغدغه فعالان بورس باشد.


گروه داده‌کاوی دایکه در یک نگاه

داروک


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه داده کاوی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]