40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانلود برنامه ChatGPT برای اندروید از هفته آینده امکان‌پذیر خواهد بود

دانلود برنامه ChatGPT برای اندروید از هفته آینده امکان‌پذیر خواهد بود

چندین ماه از عرضه ChatGPT توسط OpenAI می‌گذرد و به نظر نمی‌رسد که تا مدت‌ها، استقبال از این چت‌بات هوشمند، روند روبه‌رشد خود را متوقف کند. ChatGPT در ابتدا، تنها به‌صورت یک ابزار تحت وب در دسترس کاربران قرار گرفت و موفق شد طی مدت کوتاهی به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دست پیدا کند و در زمینه سرعت جذب مخاطب، رکوردهای تازه‌ای را به نام خود بزند.

پس از عرضه اپلیکیشن‌های شخص ثالث پرشماری که از API چت‌بات OpenAI استفاده می‌کنند، حال نوبت به نسخه رسمی ChatGPT رسیده است تا راه خود را به سیستم‌عامل اندروید باز کند و دامنه کاربران خود را بیش‌ازپیش افزایش دهد. در حال حاضر، برای دسترسی زودهنگام به نسخه اندروید ChatGPT، می‌توانید با مراجعه به صفحه Google Play این چت‌بات، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنید و پیش از دیگر کاربران که هفته آینده به جمع مخاطبان این چت‌بات افزوده می‌شوند، به نسخه رسمی ChatGPT دسترسی داشته باشید.

برنامه چت جی بی تی برای اندروید

شرکت OpenAI بازه زمانی ویژه‌ای را برای رونمایی از نسخه اندروید ChatGPT در نظر گرفته تا عرضه این چت‌بات هوشمند با انتشار جهانی هوش مصنوعی مولد متنی گوگل یا همان Bard هم‌زمان شود و به‌این‌ترتیب، رقابت این دو غول تکنولوژی رنگ و بویی تازه به خود بگیرد. هرچند که این رقابت به شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، مایکروسافت و گوگل ختم نمی‌شود استارتاپ‌های متعددی نیز در تلاش‌اند تا جایگاه خود را در این بازار رقابتی به دست بیاورند. دستیار Claude 2، محصول استارتاپ Anthropic، یکی از این محصولات است که به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۰ برابر بیشتر از ChatGPT ثبت درخواست داشته باشند.

عرضه این اپلیکیشن در زمانی است که OpenAI به‌سختی در تلاش است تا از طریق روش‌هایی مانند واترمارک محتوا، به ایمن‌‌تر و شفا‌ف‌تر شدن روند کاری ChatGPT کمک کند. این شرکت اعلام کرده است که نسخه اندروید چت‌بات خود را به طور ویژه‌ای محافظت می‌کند و این برنامه به سیستم ایمنی پیشرفته‌تری نسبت به نسخه تحت وب مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن ChatGPT می‌توان به همگام‌سازی داده‌ها و تاریخچه مکالمات مابین دستگاه‌های مختلف از جمله PC اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید مکالمه خود را در اپلیکیشن اندروید خود آغاز کنید و ادامه گفت‌وگوی خود را از طریق نسخه تحت وب این چت‌بات دنبال کنید.

عرضه این برنامه شرایط ویژه‌ای را برای مایکروسافت رقم می‌زند؛ چرا که نسخه اندروید ChatGPT به طور مستقیم با دیگر اپلیکیشن پرمخاطب این مجموعه،  Bing Chat وارد رقابت می‌شود و ممکن است موجب کاهش کاربران این چت‌بات پرطرف‌دار شود. درهرصورت، باید تا هفته آینده منتظر ماند و دید که این چت‌بات جنجالی، شروع خود را در سیستم‌عامل اندروید به چه صورت رقم می‌زند. نظر شما دراین‌رابطه چیست؟

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]