40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دسترسی به هزاران GPU مجازی از طریق سرویس جدید DGX Cloud انویدیا

دسترسی به هزاران GPU مجازی از طریق سرویس جدید DGX Cloud انویدیا

انویدیا از دسترسی گسترده به سرویس ابررایانه هوش مصنوعی مبتنی بر ابر خود با نام DGX Cloud خبر داد. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا به هزاران پردازنده گرافیکی مجازی انویدیا در زیرساخت ابری Oracle (OCI) و زیرساخت در ایالات متحده و بریتانیا دسترسی داشته باشند. این سرویس به کاربرانی که در پروژه‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی کار می‌کنند، کمک می‌نماید تا از طریق ابر به منابع محاسباتی قدرتمندتری دسترسی داشته باشند.

به گزارش هوشیو، DGX Cloud در کنفرانس GTC انویدیا در ماه مارس معرفی شد. این سازمان قول داده که زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای مورد نیاز برای آموزش مدل‌های پیشرفته مرتبط با هوش مصنوعی را در اختیار شرکت‌ها قرار دهد.

انویدیا گفته؛ این زیرساخت به طور خاص برای پشتیبانی از مدل‌های بزرگ و پیچیده هوش مصنوعی مانند مدل‌های زبانی طراحی شده و در ابررایانه‌های بزرگ برای آموزش کارآمدتر و موثرتر این مدل‌ها استفاده می‌گردد.

GPU سرویس جدید

به بیان ساده، DGX Cloud به گونه‌ای تنظیم شده است که از بهترین رایانه‌های موجود استفاده می‌کند و آن‌ها را در خوشه‌های بزرگ برای کار بر روی پروژه‌های هوش مصنوعی گروه‌بندی می‌کند. این خوشه‌ها بر روی یک پهنای باند فوق‌العاده بالا و با تأخیر کم که توسط انویدیا ارائه شده به هم متصل می‌شوند.

Paikeday  گفت که DGX Cloud مدیریت زیرساخت‌های پیچیده را آسان می‌کند و یک تجربه کاربر‌پسند از «هوش مصنوعی بدون سرور» ارائه می‌دهد. این امر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی ساخت و آزمایش ایده‌های خود تمرکز کنند، بدون اینکه نگران جزئیات فنی مدیریت رایانه‌های خود باشند.

Paikeday به VentureBeat گفت: «سازمان‌هایی که قبل از ظهور DGX Cloud نیاز به توسعه مدل‌های هوش مصنوعی داشتند، مجبور بودند از سیستم‌های رایانه‌ای خود برای مدیریت حجم کاری بالای هوش مصنوعی استفاده کنند. اما اکنون آنها با DGX Cloud می‌توانند از راه دور و از طریق مرورگر خود، به یک ابررایانه هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند، بدون آنکه نیازی به راه‌اندازی یک مرکز داده ابر محاسباتی باشد.»

انویدیا ادعا می‌کند که این پیشنهاد به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی مولد اجازه می‌دهد تا بارهای کاری سنگین را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنند و سپس با استفاده از چندین رایانه به‌صورت همزمان بر روی تمامی آنها کار کنند.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند که DGX Cloud به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا هاب (پلتفرم مرکزی) خود را برای هوش مصنوعی داشته باشند و از تیم‌های توسعه‌دهنده بزرگی که همزمان روی پروژه‌های هوش مصنوعی متعددی کار می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. این پروژه‌ها می‌توانند از ظرفیت ابررایانه‌ای بهره ببرند که در صورت نیاز به‌صورت خودکار حجم کار بالای هوش مصنوعی را برآورده می‌سازد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]