40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 یودمی برگزار می‌کند: دوره رایگان آماده‌سازی کسب‌وکار برای استفاده از هوش مصنوعی

یودمی برگزار می‌کند: دوره رایگان آماده‌سازی کسب‌وکار برای استفاده از هوش مصنوعی

تعداد کسب‌وکارهایی که از هوش مصنوعی در فرایند کاری خود استفاده می‌کنند، روزبه‌روز درحال افزایش است و مشاغلی که نتوانند از این فناوری بهره ببرند، در برابر رقیبان خود در بازار حرف چندانی برای گفتن نخواهند داشت. چه بخواهیم و چه نه، دوران انقلاب هوش مصنوعی در کسب‌وکارها آغاز شده و بسیاری از ما، دانش کافی برای استفاده مناسب از این فناوری را کسب نکرده‌ایم. از همین رو، آکادمی یودمی اقدام به برگزاری دوره رایگان «آماده‌سازی کسب‌وکار برای استفاده از هوش مصنوعی» نموده است تا از این طریق، صاحبان کسب‌وکارها را برای استفاده بهینه از فناوری هوش مصنوعی آماده کند.

سرفصل‌های این دوره با موضوع «چگونگی یادگیری هوش مصنوعی» آغاز می‌شود. در این دوره هیچ‌یک از مفاهیم سطح بالا و مرتبط با برنامه‌نویسی هوش مصنوعی آموزش داده نمی‌شود و تنها به معرفی بهترین مسیر یادگیری این فناوری پرداخته می‌شود. در ادامه خواهید آموخت که «چگونه کسب‌وکار خود را به‌وسیله هوش مصنوعی ارتقاء دهید» و همچنین «بهترین روش سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی چیست؟». «استفاده مسئولانه و رعایت خطوط اخلاقی» در به‌کارگیری این فناوری، یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرد و در انتها، آماده می‌شوید که «چگونه خود را با اتفاقات و پیشرفت‌های آینده هوش مصنوعی وفق دهید؟»

دوره یودمی

مخاطبین دوره «آماده‌سازی کسب‌وکار برای استفاده از هوش مصنوعی» شامل عموم افرادی است که در زمینه هوش مصنوعی تخصص ندارند و هیچ‌گونه دوره تخصصی در این زمینه نگذرانده‌اند؛ درنتیجه، همه کسانی که به این فناوری علاقه‌مندند و یا به دنبال پیشرفت کسب‌وکار خود از طریق به‌کارگیری هوش مصنوعی در فرایند کاری خود هستند، می‌توانند از مفاهیم این دوره استفاده کنند.

مدت‌زمان این دوره ویدئویی ۴۵ دقیقه است و شما می‌توانید پس از ثبت‌نام، بدون محدودیت زمانی به محتوای این دوره دسترسی داشته باشید. زبان گفتاری این دوره انگلیسی است و از زیرنویس انگلیسی و برخی زبان‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. تدریس این دوره را Matthew Renze، مهندس علوم داده، نویسنده و سخنران حوزه هوش مصنوعی بر عهده دارد و شما می‌توانید با ثبت‌نام، به بیش از ۱۰هزار دانش‌آموخته این دوره آموزشی ملحق شوید. برای استفاده از مفاهیم این دوره به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارید و می‌توانید بدون داشتن پیش‌زمینه قبلی، یادگیری این دوره را آغاز کنید.

برای شرکت در دوره رایگان «آماده‌سازی کسب‌وکار برای استفاده از هوش مصنوعی» آکادمی یودمی، می‌توانید از طریق لینک زیر، اقدام به ثبت‌نام نمایید.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]