40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 راه‌اندازی پلتفرمی جدید برای متحول کردن آینده هوش مصنوعی و متاورس

راه‌اندازی پلتفرمی جدید برای متحول کردن آینده هوش مصنوعی و متاورس

به گزارش هوشیو، در ۲۷ مارس ۲۰۲۳ اعلام شد که  Reality-VRپلتفرم پیشرفته وب ۳ خود را راه‌اندازی نموده است. طبق این پلتفرم، بودجه و منابعی در اختیار علاقه‌مندان و تیم‌های بااستعداد برای حمایت از توسعه پروژه‌های خلاقانه هوش مصنوعی و متاورس قرار داده می‌شود. در واقع، هدف این پلتفرم، رشد و گسترش سریع این فناوری‌های پیشگامانه و ارائه آن‌ها به مخاطبان بیشتری است.

پلتفرم Reality-VR چیست؟

پروژه Reality-VR یک پلتفرم سرمایه‌گذاری متاورس و متمرکز بر هوش مصنوعی است. این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد، تا سرمایه خود را در پروژه‌های متاورس و هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کنند. در واقع، Reality-VR یا همان واقعیت مجازی در ساختار وجودی خود، سعی دارد همچنان نسبت به پیشبرد جدیدترین هنر در فناوری‌های هوش مصنوعی و متاورس متعهد باشد. نکته دیگر در خصوص این پلتفرم آن است که از طریق فرایند انتخاب دقیقش، امیدوارکننده‌ترین پروژه‌ها را شناسایی می‌کند و بودجه و منابع لازم را برای اینکه ایده‌هایش را به مرحله پیشرفته‌تری ارتقاء دهد، در اختیار آن‌ها می‌گذارد. درست با انجام این کار است که Reality-VR آینده‌ای را خواهد ساخت که در آن، فناوری‌های هوش مصنوعی و متاورس نقش بیشتری را در زندگی انسان‌ها ایفا خواهند کرد.

اگر بگوییم این پلتفرم چیزی بیش از یک پلتفرم تأمین مالی است، اغراق نکرده‌ایم. در واقع، جامعه‌ای از نوآوران، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندانی است که به کارکرد چشمگیر و تحول‌آفرین هوش مصنوعی و فناوری متاورس علاقه دارند. به عبارت دیگر، Reality-VR از طریق رویدادها، انجمن‌ها و سایر ابتکاراتش، افراد همفکری را از سراسر جهان برای همکاری، یادگیری و به اشتراک گذاشتن ایده‌ها گرد هم می‌آورد.

جک گوتیه، مدیرعامل Reality-VR، در این باره می‌گوید: «ما از معرفی Reality-VR، پلتفرمی که به تسریع رشد پروژه‌های هوش مصنوعی و متاورس اختصاص داده شده است، هیجان‌زده‌ایم. در واقع، فرایند انتخاب دقیق ما تضمین می‌کند که فقط امیدوارکننده‌ترین پروژه‌ها قرار است بودجه و منابع مورد نیازشان را دریافت کنند، تا ایده‌های خود را به کمک آن انتقال دهند. ما متعهدیم که جامعه‌ای از افراد همفکری را ایجاد کنیم که مشتاقانه در پی کشف پتانسیل تحول‌آفرین این فناوری‌ها هستند.»

اطلاعاتی بیشتر در خصوص Reality-VR

Reality-VR در هر دو شبکه اتریوم و Polygon عمل خواهد کرد. این تصمیم به این منظور گرفته شده که انعطاف‌پذیری کاربران را برای انتخاب شبکه‌ای که درصدد استفاده آن هستند و همچنین برای اطمینان از مقیاس‌پذیری و کارایی این پلتفرم ایجاد کنند. با استفاده از نقاط قوت هر دو شبکه، Reality-VR قادر است تجربه‌ای یکپارچه و قابل تعامل را در پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف به کاربران ارائه دهد.

حقیقت آن است که سرمایه‌گذاری در Reality-VR فرصتی برای حمایت از آینده واقعیت مجازی و هوش مصنوعی است. همان‌طور که فناوری همچنان رو به پیشرفت است و در زندگی روزمره انسان‌ها وارد می‌شود، پتانسیل رشد و نوآوری در آن نیز بسیار زیاد است.

راث کرشنر، مدیر ارشد اجرایی Reality-VR، در این خصوص می‌گوید: «با مشارکت‌هایی که پیش از این با صرافی‌های برتر و بازیگران پیشرو در صنایع VR و AI ایجاد شده است، ما اطمینان داریم که Reality-VR به‌نوعی آینده هوش مصنوعی و فناوری متاورس خواهد بود.»

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]