پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری برگزار می‌شود

رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری برگزار می‌شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور توسعه مفاهیم مرتبط با حمل‌‍و‌نقل هوشمند اقدام به برگزاری رویدادی فناورانه تحت عنوان «رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری» کرده است.

به گزارش هوشیو و به نقل از خبرگزاری فارس، رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری قرار است با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌و‌نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت شتابدهنده اسمارتک و با محوریت‌های پارکینگ و پارک حاشیه‌ای هوشمند، حمل‌و‌نقل عمومی، برنامه‌ریزی سفر، حمل‌و‌نقل اشتراکی، مدیریت ترافیک و آلودگی هوا، تحلیل داده‌های ترافیک، حمل و نقل برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی، حمل و نقل هوشمند بار و کالا، دوربین‌های پلاک‌خوان، پرداخت هوشمند، علایم ترافیکی هوشمند و موضوع آزاد، برگزار شود.

رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا تاریخ پنجم شهریورماه فرصت دارند تا ایده‌‎های خود در یکی از زمینه‌هایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، ارائه دهند.

اولین کاربرد و برنامه‌‍ریزی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند در اوایل دهه 90 میلادی بود که از کشورهای توسعه‌یافته آغاز و در کل دنیا همه‌گیر شد. این سیستم پیشرفته در مدیریت و بهینه‌سازی جریان ترافیک و روانسازی حرکت، مدیریت و کنترل حوادث، مدیریت و پشتیبانی وسایل نقلیه امدادی و مدیریت حمل و نقل عمومی نقش بسزایی دارد.

ابتدا مهلت ارسال ایده‌ها برای رویداد نوآورانه حمل و نقل هوشمند شهری تا بیست و دوم مردادماه سال 1400 بود که به تازگی و طبق اعلام ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته، این مهلت تا تاریخ پنجم شهریورماه تمدید شده است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد که در یک همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن 09195566503 یا 22414190 (داخلی شماره 1107 به نام خدامرادی) تماس گرفته یا از طریق لینک http://sat.isti.ir اقدام کنند.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]