40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 یودمی برگزار می‌کند: دوره آموزش رایگان ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی درون‌برنامه‌ای

یودمی برگزار می‌کند: دوره آموزش رایگان ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی درون‌برنامه‌ای

آکادمی یودمی، دوره رایگان آموزش ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی درون‌برنامه‌ای با استفاده از پلتفرم Alan IA را برگزار می‌کند. در این دوره خواهید آموخت که با استفاده از پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی Alan AI، دستیار صوتی خود را بسازید و با استفاده از دستورات صوتی سفارشی، مکالمات انسانی را شبیه‌سازی کنید. Alan AI را می‌توان کامل‌ترین پلتفرم توسعه هوش مصنوعی صوتی دانست که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن در جهت پیاده‌سازی، استقرار و مدیریت دستیارهای صوتی در اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها استفاده کنند. سپس باید آموخته‌های خود را به کار ببرید و دستیار صوتی خود را در دیگر پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده از جمله iOS، Android، Flutter، Ionic، Cordova، React Native و Microsoft PowerApps، پیاده‌سازی کنید.

طی این دوره، نحوه طراحی دستیار صوتی هوشمند و همچنین ساخت برنامه صوتی برای وبسایت‌ها را از مبتدی خواهید آموخت. جهت تکمیل این دوره، نیازی به دانش و تجربه قبلی در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نخواهید داشت و تنها کافیست با استفاده از راهنمایی‌های دوره، پروسه آموزشی را طی کنید. مخاطبان این دوره، تمامی توسعه‌دهندگانی هستند که قصد ساخت دستیار صوتی و پیاده‌سازی آن در برنامه مورد نظر خود را دارند؛ به‌طوری‌که برنامه‌ها، از طریق صدا، آنچه را به آنها گفته می‌شود، دریافت کنند و دقیقاً آنچه را از آنها درخواست می‌شود، ارائه دهند.

ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی

سرفصل‌های دوره

  • معرفی پلتفرم Alan AI
  • آموزش کدنویسی با Alan AI
  • کدنویسی پیشرفته با Alan AI
  • آزمایش و ادغام
  • برنامه و اسکریپت‌ها
  • تجزیه و تحلیل
  • تمرین و تکمیل دوره

دوره آموزش ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی درون‌برنامه‌ای در ۷ بخش و ۲۹ درس در زمینه‌های فرمان‌های صوتی، آبجکت‌های ازپیش تهیه‌شده، کتابخانه‎‌های جاوا اسکریپت و… طی ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه تدریس می‌شود و پس از گذراندن این دوره شما به‌عنوان یک توسعه‌دهنده دستیار صوتی معتبر شناخته می‌شوید. این دوره توسط جمعی از کارشناسان، برنامه‌نویسان و کارآفرینان حوزه هوش مصنوعی تدریس می‌شود.

در این دوره محدودیت زمانی ندارد و همیشه می‌توانید از مفاهیم این دوره به‌صورت رایگان بهره ببرید. این دوره تا به امروز بیش از ۵۰۰۰ دانشجو را به خود جذب کرده است و امتیاز بسیار خوب ۵/۴.۴  را از شرکت‌کنندگان این دوره دریافته کرده است. زبان آموزشی این دوره انگلیسی است و از زیرنویس انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند.

برای شرکت در این دوره و یادگیری ساخت دستیار هوش مصنوعی صوتی درون‌برنامه‌ای، می‌توانید از لینک زیر اقدام به تکمیل ثبت‌نام در آکادمی یودمی نمایید.

ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]