40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سرمایه‌‌‌گذاری هوش مصنوعی؛ Miso آینده فناوری‌های رستوران‌ها است

سرمایه‌‌‌گذاری هوش مصنوعی؛ Miso آینده فناوری‌های رستوران‌ها است

روباتیک‌‌های Miso از طریق فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، به رستوران‌‌ها کمک می‌‌کند تا کارایی خود را افزایش داده و هزینه‌‌های خود را کاهش دهند.

وقتی به کسانی فکر می‌‌کنید که روی فناوری‌‌های نوین و دستاوردهای پیشرفته تکنولوژی سرمایه‌‌‌گذاری می‌‌کنند، ذهن شما احتمالاً به سمت میلیاردرهایی می‌‌رود که صاحب قایق تفریحی هستند و مبالغ هنگفتی پول بابت محصولات هوش مصنوعی که هرگز حتی اسم آن‌‌ها را هم نشنیده‌‌اید می‌‌پردازند. این تصور همه‌گیر و عموما اشتباه و گمراه‌کننده درباره سرمایه‌‌‌گذاری‌‌های سطح بالا و ثروت ظاهراً دست‌نیافتنی روی تکنولوژی‌‌های پیشرفته، شمار زیادی از سرمایه‌‌‌گذاران را از بهره‌‌مندشدن از یک بازار پر سود و مهم، باز داشته است.

حقیقت این است که شما می‌‌توانید بدون توجه به بودجه و تجربه خود، در فناوری‌‌های جدید و تکنولوژی‌‌های مهیج سرمایه‌‌‌گذاری کنید. برای شروع سرمایه‌‌‌گذاری در هوش مصنوعی، Miso Robotics مکان عالی است.

سرمایه‌‌‌گذاری هوش مصنوعی

به لطف Flippy که پرچمدار روبات‌‌های آشپزخانه است، Miso Robotics فناوری را به دنیای ما عرضه کرده که باعث افزایش کارایی و بهره‌وری در امور آشپزی و پخت‌وپز با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی شده است. این روبات‌‌های مخصوص آشپزخانه‌‌ها و رستوران‌‌ها در حالی که هزینه‌‌های اضافی را کاهش داده‌اند، در صنعت رستوران داری انقلابی شگرف ایجاد کرده‌اند.

شرکت Miso Robotics در حال حاضر بیش از ۷،۰۰۰،۰۰۰ دلار بودجه از طریق سرمایه‌‌‌گذاری بیش از ۳۲۰۰ سرمایه‌‌‌گذار شخصی جمع‌آوری کرده است، ارزش هر یک از سهام تجاری که این شرکت در حال حاضر ارائه می‌‌دهد، تنها قدری بیش از ۱۷ دلار است. این در حالی است که حداقل میزان سرمایه‌‌‌گذاری در این شرکت، با هزینه‌ای زیر ۱۵۰۰ دلار ممکن است. این شرایط برای ورود سرمایه‌‌‌گذارانی که می‌‌خواهند برای اولین بار بدون توجه به میزان بودجه یا تجربه قبلی سرمایه‌‌‌گذاری، وارد بازار سودآور سرمایه‌‌‌گذاری هوش مصنوعی شوند، بسیار عالی است.

رستوران زنجیره‌‌ای White Castle که اولین رستوران زنجیره‌‌ای سرو همبرگر در آمریکا است، با شرکت Miso Robotics شراکتی را تشکیل داده و وارد همکاری‌‌های مشترک با این کمپانی سودآور سرمایه‌‌‌گذاری شده است. این دو برای توسعه، هدایت و اجرای برنامه بتای Flippy در رستوران‌‌های آمریکای شمالی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

اما نکته بسیار مهم این است که شما برای سرمایه‌‌‌گذاری در فناوری‌‌های پیشرفته برای رستوران‌‌ها، نیازی به میلیون‌‌ها دلار پول ندارید. سرمایه‌‌‌گذارانی که علاقه‌‌مند به سرمایه‌‌‌گذاری در زمینه تکنولوژی‌‌های هوش مصنوعی‌اند، از طریق SeedInvest، به راحتی قادر خواهند بود در شرکت Miso Robotics که به طور فزاینده‌‌ای محبوبیت دارد و همچنین هزینه‌‌های بالای استفاده از فناوری هوش مصنوعی را کاهش می‌‌دهد، سرمایه‌‌‌گذاری کنند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید.

 

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]