40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سیگنال رتبه نخست در بین ۵۰ استارتاپ برتر فین تک ایران

سیگنال رتبه نخست در بین ۵۰ استارتاپ برتر فین تک ایران

پیشرفت و توسعه شرکت‌های نوپای استارتاپی و کسب‌وکارهای نوآور را می‌توان کلید توسعه صنایع در کشور دانست. اما برای آنکه دریابیم چه کسب‌وکارهایی واقعا در مسیر رشد قرار گرفته‌اند و در کارنامه خود دستاوردهای درخشان دارند، در وهله اول باید ارزیابی گسترده‌ای روی اکوسیستم استارتاپی کشور صورت گیرد. به همین دلیل است که بررسی روند توسعه استارتاپ‌ها و پایش فعالیت‌های آن‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان در مراکز پژوهش بازار و تحقیقات آماری است.

در حال حاضر، مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران (ECM) این نیاز را درک کرده است و هر ساله، بررسی‌های همه‌جانبه و پژوهش‌های توسعه بازار را درباره شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال و حاضر در حوزه‌های مختلف صنعت، فناوری و کسب‌وکارها انجام می‌دهد و در قالب گزارش به شرکت‌ها و سازمان‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. این مرکز با تحلیل و بررسی بازارهای آنلاین و ارائه نتایج این پژوهش‌ها، به صاحبان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذارها، شتابدهنده‌ها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات الکترونیکی کمک می‌کند تا شناخت کاملی از وضعیت موجود در اکوسیستم پیدا کنند و در برنامه‌ریزی‌های آینده و استراتژی‌های پیش روی خود، تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته باشند.

مرکز پایش تجارت الکترونیکی ایران در گزارش اخیر خود که اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ منتشر کرده، لیست استارتاپ‌های برتر فینتک ایران در سال ۱۳۹۹ را نیز ارائه کرده است. در این لیست، اپلیکیشن سیگنال از میان ۵۰ استارتاپ برتر فینتک ایران در سال ۹۹، رتبه اول بهترین اپلیکیشن فینتک را کسب نموده است. این رتبه‌بندی که بر اساس بازدید سایت و تعداد نصب اپلیکیشن در کافه بازار انجام شده، در گزارش پانوراما فینتک مرکز پایش تجارت الکترونیک ایران قابل دسترس است.

استارتاپ برتر فینتک ایران

اپلیکیشن سیگنال متشکل از کارشناسان و متخصصان خبره و ورزیده در حوزه‌های مختلف مالی و اقتصادی است که با تحلیل رفتارهای بازار، به کاربران کمک می‌کنند سرمایه‌گذاری‌های موفق با سوددهی بالا و با ریسک کمتر داشته باشند. سیگنال که اپلیکیشن بازار سرمایه شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت است، از راهکارهای فناوری هوش مصنوعی برای ارائه دقیق‌ترین تحلیل‌های بازارهای مالی و پیش‌بینی نوسانات بازار بهره می‌جوید.

ابزار هوشمند سیگنال، در کنار احراز هویت آنلاین کاربران بورس، آخرین خبرها و تحلیل‌های تخصصی درباره بازارهای مالی را نیز به اطلاع عموم می‌رساند و علاوه بر آن، امکان رصد لحظه‌ای بازار بورس را نیز فراهم کرده است. بنابراین، کاربران با آگاهی از رویداد‌های تاثیرگذار بر بورس، می‌توانند برنامه‌ریزی‌های بهتری برای فعالیت‌های مالی خود و خرید و فروش سهام داشته باشند.

اپلیکیشن سیگنال همچنین عملیات احراز هویت کاربران بورس را برای ثبت در سامانه سجام به عهده دارد و تا امروز بیش از ۵ میلیون کاربر را با موفقیت احراز هویت کرده است. در دوره همه‌گیری ویروس کرونا که محدودیت‌های رفت و آمد و قرنطینه در اولویت شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفته بود، حضور موفق اپلیکیشن سیگنال باعث جلوگیری از تجمع افراد در دفاتر کارگزاری‌های بورس شد و کاربران را از پیامدهای ناگوار این بیماری، در امان نگه داشت.

استارتاپ برتر فینتک ایران

تحریریه هوشیو این موفقیت را به اپلیکیشن سیگنال صمیمانه تبریک عرض می‌نماید. بی‌شک موفقیت در بازارهای مالی در کنار بهره‌برداری دقیق و هوشمندانه از فناوری هوش مصنوعی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای این تیمِ موفق و کارآزموده است. برگزیده شدن سیگنال به عنوان استارتاپ برتر فینتک ایران نشان می‌دهد، این تیم علاوه بر بازارهای مالی، در زمینه تکنولوژی هوش مصنوعی نیز خوش درخشیده است.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]