40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت دانش‌بنیان داخلی موفق به توسعه هوش مصنوعی در صنعت دیجیتال مارکتینگ شد

شرکت دانش‌بنیان داخلی موفق به توسعه هوش مصنوعی در صنعت دیجیتال مارکتینگ شد

به گزارش تحریریه هوشیو و به نقل از پایگاه خبری راه پرداخت، یک شرکت دانش‌بنیان داخلی محصولی جدید را تحت عنوان «برش هوشمند اشیاء» معرفی کرده است که می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند در عرصه بازاریابی دیجیتال و کسب‌وکارهای آنلاین به کار گرفته شود.

این فناوری به گونه‌ای است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن و تنها با یک کلیک بر روی شیء موجود در تصویر، آن را برش زده و از تصویر جدا کند. این فناوری از الگوریتم یادگیری ماشین استفاده می‌کند و هر تعداد می‌تواند اشیاء موجود در تصاویر را از هم تمیز دهد.

همچنین این محصول قادر است تا برای بسیاری طراحان و گرافیست‌های حرفه‌ای که در صنعت بازاریابی، خاصه بازاریابی دیجیتال مشغول به فعالیت هستند، بسیاری کاربردی باشد. زیرا طراحان روزانه باید به ویرایش عکس‌ها، استخراج المان‌های ضروری از الگوهای گرافیکی و تصویری از عکس‌ها بپردازند. این فناوری زمان طراحی را بسیار کوتاه کرده و می‌تواند طراحان را در رسیدن به الگوی نهایی و حذف المان‌های ناخواسته موجود در طرح‌ها کمک کند. به طور مثال برای نمایش کالاهای یک فروشگاه در فضای مجازی، صرفاً بر روی آن تصویر کالا کلیک کرده و بخش مورد نیازتان را از کل طرح دریافت می‌کنید.

این محصول در حال حاضر به صورت یک API قابل استفاده به کاربران ارائه می‌شود. همچنین، با توجه به رشد روزافزون کسب‌وکارهای آنلاین و نیز توسعه پلتفرم‌های فروشگاهی، می‌توان دریافت که کاربرد این فناوری به عنوان یک ابزار پیشرفته در ویرایش عکس و طراحی المان‌های گرافیکی تا چه میزان می‌تواند مهم و مؤثر باشد. به‌ویژه آنکه گاه در طراحی‌ها المان‌های مزاحم خواسته یا ناخواسته ایجاد می‌شوند که البته می‌توان به کمک فناوری «برش هوشمند اشیاء» به راحتی آن‌ها را حذف کرد.

با ارائه این محصول از سوی شرکت دانش‌بنیان داخلی، آشکار است که این نخستین گام در راه پیوند خوردن هر چه بیشتر هوش مصنوعی و صنعت بازاریابی دیجیتال است. هوش مصنوعی می‌تواند با هوشمندسازی بسیاری از روندهای این صنعت که با میانجیگری نیروی انسانی انجام می‌شود، علاوه بر سرعت، دقت عملکرد در دستیابی به طرح‌های گرافیکی نهایی را فراهم کند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]