40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 غول موسسه‌های حسابداری جهان، یک میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند

غول موسسه‌های حسابداری جهان، یک میلیارد دلار در هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند

PwC یکی از برترین موسسه‌های حسابداری جهان قصد دارد، یک میلیارد دلار در خدمات هوش مصنوعی مولد سرمایه‎گذاری کند، تا به مشتریان خود کمک نماید از این قابلیت‌ها استفاده کنند. این شرکت به‌منظور دسترسی به GPT-4 ،ChatGPT و سرویس Azure OpenAI، با مایکروسافت همکاری خواهد کرد.

 به گزارش هوشیو،PwC  یک میلیارد دلار برای توسعه خدمات هوش مصنوعی مولد سرمایه‌گذاری می‌کند. برنامه‌های هوش مصنوعی PwC شامل، مشارکت با مایکروسافت برای دسترسی بهGPT-4 ،ChatGPT و سرویس Azure OpenAI است که مدل‌های کدنویسی و زبانی را ارائه می‌دهند که می‌توانند به‌خوبی سفارشی‌سازی شوند. PwC گفته است که از این فناوری برای کمک به مشتریانی استفاده خواهد کرد که در تلاش برای بهبود کسب‌وکارشان با «ایجاد بینش غنی‌تر» هستند.

این شرکت مالیات، حسابرسی و مشاوره جهانی گفته است که قبلاً قابلیت‌هایی را در سرویس OpenAI Azure برای مشتریان در صنایع مختلف از جمله بیمه، حمل‌و‌نقل هوایی و مراقبت‌های بهداشتی پیاده‌سازی کرده است.

موسسه‌های حسابداری جهان

این شرکت اعلام کرد که پلتفرم‌های داخلی خود را نیز مدرن‌سازی کرده و ۶۵۰۰۰ کارمند خود را در زمینه ابزارها و قابلیت‌های هوش مصنوعی ارتقا خواهد داد.

محمد کاند، نایب‌رئیس و یکی از رهبران مشاوره ایالات متحده در PwC، گفت:«ما در نقطه عطفی در تجارت و جامعه هستیم که هوش مصنوعی نحوه کار، زندگی و تعامل ما با یکدیگر را به شدت تغییر خواهد داد.»

برنامه‌های جدید اعلام‌شده PwC، یک ماه پس از انعقاد قرارداد شعبه خدمات مالیاتی و حقوقی جهانی این شرکت با هاروی، اجرایی می‌شود. هاروی، شرکتی است که یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه‌ای را برای خودکارسازی وظایفی مانند بررسی اسناد توسعه می‌دهد. شرکت‌های حقوقی دیگری مانند آلن و اوری، در‌حال‌حاضر از هاروی برای این وظایف استفاده می‌کنند.

استقبال PwC از هوش مصنوعی، تحت استراتژی New Equation آن قرار می‌گیرد که به‌دنبال حل «برخی از پیچیده‌ترین مشکلات جهان» است. در واقع این مشارکت جدید، بخشی از اهداف کلی PwC، به‌منظور استفاده از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود خدمات خود است.

براساس نظرسنجی PwC که در مارس گذشته منتشر شد، شرکت‌هایی که در پیاده‌سازی هوش مصنوعی پیشرو هستند، بازده سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی دارند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]