پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی فراخوان همکاری صادر کرد

مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی فراخوان همکاری صادر کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت همکاری با دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری فراخوان صادر کرد. متن کامل این فراخوان که با عنوان «فراخوان دعوت به همکاری با مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی» در وب‌سایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده، به شرح زیر است:

«به اطلاع کلیه دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و آموزشگاه‌های علمی فعال در حوزه هوش مصنوعی می‌رساند مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد با عنایت به ماموریت‌های محوله در زمینه انجام پژوهش‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف، برای ارائه خدمات آزمایشگاهی هوش مصنوعی و همچنین تربیت و به‌کارگیری نیروی متخصص به عنوان همکار پروژه از مجموعه‌های فوق الذکر دعوت به عمل آورد. لذا در صورت تمایل می توانید سوالات و تقاضای همکاری خود را به آدرس ایمیل AI-Center@itrc.ac.ir  ارسال نمایند.»

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای محققان هوش مصنوعی کشور به‌ویژه در زمینه داده و ابزار پردازش و ارائه خدمات تمرکز دارد.

اخیرا علی اصغر انصاری طی حکمی به سمت ریاست این پژوهشگاه منصوب شده است. در متن حکم او بر ساماندهی و ایجاد قوام ساختاری مرکز فوق در پژوهشگاه ICT، تهیه محتوای کاربردی، ملموس و فاخر با هدف فرهنگ‌سازی کاربردهای هوش مصنوعی برای آحاد جامعه و نیز استخراج زمینه‌های ارائه خدمات به کلیه بخش‌های کشور با اولویت دهی به فعالان بخش خصوصی به عنوان اهم انتظارات، تاکید شده است.

همچنین توسعه چارچوب همکاری و تفاهمات با دانشگاه‌های شاخص کشور و استفاده از ظرفیت آن‌ها در شکل‌گیری مرکز فوق برای تبدیل شدن به قطب تأثیرگذار علمی در زمینه هوش مصنوعی در دستور کار این پژوهشگاه قرار گرفته است.

مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی بهمن ماه سال گذشته با همکاری وزارت علوم و مشارکت دانشگاه‌های شریف، تهران و امیرکبیر در پژوهشگاه ارتباطات راه اندازی شد.

فراخوان جدید این پژوهشگاه فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی است تا بتوانند در توسعه و پیشبرد تحقیقات هوش مصنوعی در کشور تاثیرگذار باشند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]