پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 فناوری سروین رایانه ایرانیان ؛ فعال حوزه اینترنت اشیاء

فناوری سروین رایانه ایرانیان ؛ فعال حوزه اینترنت اشیاء

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فناوری سروین رایانه ایرانیان، فعال در حوز‌ه‌های اینترنت اشیا برای هوشمندسازی شهری و صنعتی، سلامت و دامداری و کشاورزی، با ارائه محصولی در زمینه تکنولوژی‌های مکان‌یابی داخل ساختمان و تشخیص فعالیت در بخش هوش مصنوعی حضور دارد. فناوری سروین همچنین در زمینه اینترنت اشیاء و پوشیدنی‌های هوشمند، مشغول به فعالیت است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به سروین فارم،اینجاست و اسمارت کتل اشاره کرد.

سروین فارم

سروین فارم مجموعه‌‌ای دانش محور در حوزه مدیریت هوشمند مزارع بوده که از فناوری اینترنت اشیاء و تحلیل داد‌ه‌های سنسورهای هوشمند، در راستای بهره‌وری مزارع دامداری استفاده می‌کند. سروین فارم حاصل مشارکت گروه صنعتی کشاورزی محسنیان و شرکت سها آگرین تک از یک سو و شرکت فناوری سروین از سوی دیگر است.

اینجاست

اینجاست محصولی است که به محض ورود شما به مراکز خرید قادر خواهید بود موقعیت شما را داخل ساختمان، روی تلفن همراهتان مشخص کند و علاوه بر آن در صورت نیاز، با دوستانتان به اشتراک بگذارد. از دیگر خدمات ارائه شده از سوی اینجاست می‌توان به نمایش کوتاهترین مسیر ممکن به سوی مقصد انتخابیتان اشاره کرد.

اسمارت کتل

اسمارت کتل، سامانه مدیریت هوشمند سلامت دام است. این سامانه یک سنسور پوشیدنی برای دام بوده که با فراهم کردن امکان ثبت و بررسی هوشمند رفتار و موقعیت دام، علاوه بر فراهم کردن امکان تحلیل و بررسی خوراک و سلامت دام، امکان تحلیل سطح بالا و مدیریتی در زمینه آسایش و راحتی دام را نیز فراهم می‌کند. علاوه براین، این سامانه شامل سنسورهای بی‌سیم محیطی دما و رطوبت نیز بوده که امکان سنجش شرایط محیطی دام را فراهم می‌آورد.

علاوه بر موارد مطرح شده، لازم به ذکر است که سرویس مکان‌یابی داخل ساختمان، شامل تولید نقشه‌های دیجیتال متناسب با سامانه‌های همراه و استفاده از سیگنال‌های رادیویی و سنسورهای موجود در سامانه‌های همراه برای یافتن موقعیت فرد یا شیء در درون ساختمان با دقت مناسب است. امروزه با استفاده از GPS موقعیت خود را با دقت ۵ تا ۱۰ متر در فضای باز و با رویت ماهوار‌ه‌ها می‌یابیم، با سرویس مکان‌یابی داخل ساختمان این شرکت، موقعیت خود یا اشیاء را می‌توانیم با دقت ۲ متر در درون فضای بسته بیابیم. این محصول، سرویسی پایه برای ساخت محصولات متنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و با کاربردهای متنوع است. بطور مثال این سرویس در محصول اسمارت کتل این شرکت به منظور موقعیت یابی دام‌ها در مزرعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در محصول “اینجاست” این شرکت برای موقعیت یابی افراد در مراکز خرید مورد استفاده قرار می‌گیرد.


فناوری سروین در یک نگاه

فناوری سروین


ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه داده کاوی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]