40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان

فیلم آموزش علوم داده – دیتا ساینس چیست؟ (درس اول)

هر روزه شاهد تولید حجم عظیمی از داده‌ها هستیم و به همین دلیل آموزش علوم داده می‌تواند برای علاقه‌مندان به هوش مصنوعی و این زمینه مناسب باشد. علوم داده علم استفاده از داده‌هاست و به همین دلیل امروزه به بخشی ضروری و جدایی‌ناپذیر از دنیای صنعت تبدیل شده و یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات است. محبوبیت این علم رو به رشد است و مدتی است که شرکت‌ها تکنیک‌های علوم داده را به کار گرفته‌اند تا کسب‌وکار خود را گسترش داده و رضایت‌مندی مشتریان خود را افزایش دهند.

دیتا ساینس چیست؟


اگرچه متخصصان علوم داده همین حالا هم بازار کار خوبی دارند، اما هرچه نیاز به این علم در صنایع مختلف بیشتر می‎شود، بازار کار آن هم داغ‌تر خواهد شد؛ نکته جالب درباره این شغل تنها پرطرفدار بودن و نیازی که به آن وجود دارد نیست، بلکه در گزارش یونیورسیتی هرالد از علوم داده به عنوان یکی از پردرآمدترین شغل‌های دنیا با درآمد میانگین ۹۱ هزار دلار در سال در آمریکا یاد کرده است. نیاز به متخصصان علوم داده در ایران هم روز‌به‌روز بیشتر احساس می‎شود و در نتیجه عجیب نیست که بازار کار آن هم در حال بزرگ‌تر شدن باشد.

بسیاری از افرادی که بنا بر تمام این جذابیت‌ها سعی دارند به حوزه علم داده ورود کرده و متخصص علوم داده شوند، با سوالات زیادی مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که در این مسیر اولین قدمشان چه خواهد بود. در این فیلم آموزشی که در چندین قسمت منتشر خواهد شد، درباره علوم داده برای شما توضیح خواهیم داد و به سوالات متداولی که در ذهن افراد برای ورود به این رشته وجود دارد، رسیدگی خواهیم کرد.

اصلی‌ترین مطلبی که در فیلم آموزش علوم داده به آن خواهیم پرداخت توضیح کاملی برای این سوال است که «علوم داده چیست». همچنین با تماشای این فیلم آموزشی خواهید فهمید که یک روز کاری برای دانشمندان علوم داده چگونه است، مهارت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده کدامند، دانشمند داده کیست و یک دانشمند داده به عنوان یک شغل چه وظایفی دارد.

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر ویدیوهای مربوط به دروس دیگر را مشاهده کنید:

[button href=”https://hooshio.com/%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87/” type=”btn-default” size=”btn-lg”]ویدیوهای آموزش علوم داده[/button]

انواع ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]