40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان

فیلم آموزش علوم داده – معرفی علوم داده (قسمت نهم)

برای معرفی علوم داده همان‌طور که در منابع مختلف بیان شده باید گفت علم داده شامل استخراج دانش از داده‌هایی است که با استفاده از روش‌های مختلف جمع‌آوری می‌کنید. شما به عنوان یک دانشمند داده، یک مشکل تجاری پیچیده را در نظر می‌گیرید، درباره ان تحقیق می‌کنید، داده‌های مربوط را ایجاد می‌کنید، سپس از این داده‌ها برای حل مشکلات استفاده می‌کنید. اما چگونه و از کجا باید شروع کنید؟

همه چیزی که نیاز دارید درکی صحیح و عمیق از حوزه کسب‌و‌کار و همچنین خلاقیت زیاد است. یکی از زمینه‌های قابل توجه علوم داده مربوط به کلاهبرداری، خصوصا کلاهبرداری‌های اینترنتی است. دانشمندان داده الگوریتم‌هایی را برای شناسایی تقلب و جلوگیری از آن با استفاده از مهارت‌های خود ایجاد می‌کنند. این دقیقا همان مقدمه برای آموزش علوم داده است و جایی که می‌توانید از آن شروع کنید.

در این مقدمه علوم داده همه‌چیز را از ابتدا خواهید آموخت، ازجمله زمینه‌های شغلی برای دانشمندان داده، برنامه‌های علوم داده واقعی و نحوه شروع به کار در علم داده. بنابراین با درک مسئولیت‌های یک دانشمند داده و با این مقدمه در زمینه آموزش علوم داده می‌توانید به بهترین شکل کار خود را آغاز کنید. ویدئو زیر مربوط به معرفی علوم داده است و تماشای آن برای علاقه‌مندان به این رشته توصیه شده است.

از سری فیلم‌های آموزشی علوم داده، پیش از این هشت قسمت در سایت هوشیو منتشر شده و به موارد مختلفی از جمله رگرسیون خطی، درخت تصمیم، پیش‌بینی زمانی در زبان برنامه‌نویسی R، ماشین بردار پشتیبانی، الگوریتم جنگل تصادفی، رگرسیون لجستیک و غیره در آن‌ها اشاره شده و توضیحات کامل درباره این موارد داده شده است. شما می‌توانید از طریق لینکی که در انتهای مطلب قرار دارد به ویدئوهای دیگر دسترسی داشته باشید.

در این ویدئو که مربوط به معرفی علوم داده است اما به غیر از این که با وظایف یک دانشمند داده آشنا می‎شوید، با مطالبی راجع‌به اکتساب داده‌ها، آماده‌سازی داده‌ها، تبدیل داده‌ها، یکپارچه‌سازی و کاهش آن‌ها و همچنین مطالبی در رابطه با داده‌کاوی و مدل‌سازی آشنا خواهید شد.

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر ویدیوهای مربوط به دروس دیگر را مشاهده کنید:

[button href=”https://hooshio.com/%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87/” type=”btn-default” size=”btn-lg”]ویدیوهای آموزش علوم داده[/button]

 

دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]