40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مرکز تحقیقات هوش‌مصنوعی پارت برگزار می‌کند؛ نهمین ویدئوکست هوشینو با محوریت بینایی‌کامپیوتر و واقعیت‌مجازی

مرکز تحقیقات هوش‌مصنوعی پارت برگزار می‌کند؛ نهمین ویدئوکست هوشینو با محوریت بینایی‌کامپیوتر و واقعیت‌مجازی

در ادامه ویدئوکست‌های تخصصی هوش مصنوعی تحت عنوان «هوشینو» که به همت مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت برگزار می‌شود، روز شنبه قسمت نهم در پلتفرم اینستاگرام و به صورت لایو برگزار خواهد شد.

طبق روال قسمت‌های گذشته ویدئوکست هوشینو، این قسمت هم مهمان عزیزی دارد که قرار است حول محورهای بینایی کامپیوتر و واقعیت افزوده که هر دو از تکنولوژی‌های فوق‌العاده در دنیا هستند و ناگفته‌های زیادی درباره آن‌ها وجود دارد که می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی بسیار مفید و جذاب باشد، گفتگو کند.

هوشینو

مهمان قسمت نهم هوشینو

مهمان این قسمت از ویدئوکست هوشینو سرکار خانم مژگان پورکشاورز است. برای معرفی خانم پورکشاورز می‌توان به این موارد اشاره کرد که ایشان مهندس پژوهش‌های هوش مصنوعی و توسعه نرم‌افزار با استفاده از واقعیت افزوده در MTL.AI مونترئال و محقق هوش مصنوعی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (IPM) هستند. خانم پورکشاورز همچنین دانشجوی ممتاز در رشته هوش مصنوعی در دانشگاه شهید بهشتی بوده‌اند و یکی از مهارت‌هایشان توسعه سیستم‌های یادگیری عمیق است.

در این لایو اینستاگرامی به غیر از گفتگویی که با ایشان درباره موضوعات بینایی کامپیوتر و واقعیت افزوده انجام می‌شود، سوالاتی هم مطرح خواهد شد و که قرار است به آن پاسخ داده شود. شاید این سوالات برای هر فرد علاقه‌مند به هوش مصنوعی، خصوصا بینایی کامپیوتر و واقعیت افزوده مفید باشد و همچنین بتواند گامی موثر در جهت علاقه‌مند کردن افرادی بردارد که نام این تکنولوژی‌ها را شنیده‌اند، اما آشنایی کافی با جزئیات و کاربردهای آن‌ها ندارند.

علاقه‌مندان به هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های بینایی کامپیوتر و واقعیت افزوده می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت به آدرس partdp.ai در روز شنبه، ۲۱ اسفندماه سال ۱۴۰۰ و از ساعت ۲۰ تا ۲۱ به تماشای لایو ویدئوکست تخصصی هوش مصنوعی هوشینو بنشینند.

همچنین دستیابی قسمت‌های گذشته این لایو اینستاگرامی از طریق صفحه اینستاگرام مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت و آپارات هوشیو امکان‌پذیر است.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]