40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مایکروسافت امکان مکالمه صوتی با چت‌بات بینگ را در نسخه دسکتاپ فراهم آورده

مایکروسافت امکان مکالمه صوتی با چت‌بات بینگ را در نسخه دسکتاپ فراهم آورده

مایکروسافت پس از اعلام برنامه‌های خود مبنی برای متوقف کردن دستیار صوتی هوشمند کورتانا، اکنون به‌روزرسانی چت‌بات بینگ خود را روی نسخه دسکتاپ انجام داده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد، به‌جای تایپ کردن، به صورت صوتی سؤالاتشان را بپرسند، تا این چت‌بات پس از گوش دادن به سوالات آنها را پاسخ دهد.

به گزارش هوشیو؛ مایکروسافت امکان مکالمه صوتی با چت‌بات بینگ را به نسخه دسکتاپ Edge، مرورگر وب مایکروسافت می‌آورد. با این به‌روزرسانی، اکنون می‌توانید با استفاده از صدای خود سؤالاتتان را از چت‌بات بینگ بپرسید. ربات با صدای خودش به شما پاسخ می‌دهد و این ویژگی تجربه تعاملی‌تری را برایتان ایجاد می‌نماید. این به‌روزرسانی پس از اعلام مایکروسافت مبنی بر اینکه Cortana، دستیار مجازی قبلی خود را متوقف خواهد کرد، در دسترس قرار گرفته است.

مکالمه صوتی با چت‌بات بینگ

براین‌اساس، درست مانند نسخه موبایل Edge می‎توانید، دکمه میکروفون را در جعبه چت بینگ انتخاب کنید و سپس با صدای بلند سوال‌تان را بپرسید. مایکروسافت می‌گوید، ربات چت بینگ در‌حال‌حاضر از زبان‌های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی و ماندارین پشتیبانی می‌کند. این شرکت همچنین خاطرنشان کرده که زبان‌های دیگری نیز به این ربات گفت‌و‌گو اضافه خواهد شد.

اقدام مایکروسافت برای آوردن حالت صوتی به چت بینگ بر روی نسخه دسکتاپ در‌حالی بروز رسانی شده است که این شرکت قصد دارد تا اواخر سال جاری دستیار صوتی کورتانای خود را در ویندوز متوقف سازد. در‌حالی‌که کورتانا به کاربران اجازه می‌دهد تا از دستورات صوتی برای تنظیم تایمر، ایجاد یادآوری، باز کردن برنامه‌ها و موارد دیگر استفاده کنند، اما مایکروسافت کاربران را تشویق می‌کند تا از Bing و کوپایلوت مجهز به هوش مصنوعی در ویندوز ۱۱ استفاده کنند، زیرا این جایگزین‌ها توانایی بیشتری در اجرای درخواست کاربر دارند.

وقتی Windows Copilot به طور رسمی برای عموم راه‌اندازی شد، مستقیماً در نوار وظیفه شما قرار می‌گیرد، نواری در پایین صفحه رایانه که می‌توانید برنامه‌های باز خود را در آنجا ببینید. شما می‌توانید با پرسیدن سوالات کلی با Copilot صحبت کنید و این دستیار صوتی قادر است محتوایی را که شما در رایانه خود مشاهده می‌کنید، برایتان خلاصه نماید. همچنین می‌توانید از طریق Copilot به تنظیمات رایانه شخصی خود نیز دسترسی داشته باشید و سایر تنظیمات رایانه‌تان را مستقیماً از نوار وظیفه تنظیم کنید. این دستیار بسیار مفید است، زیرا دسترسی و تغییر تنظیمات رایانه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند، بدون اینکه مجبور به پیمایش در چندین منو یا پنجره تنظیمات شوید.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]