40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مایکروسافت Windows Mail و Calendar را با اپلیکیشن جدید Outlook جایگزین می‌کند

مایکروسافت Windows Mail و Calendar را با اپلیکیشن جدید Outlook جایگزین می‌کند

مایکروسافت Windows Mail و Calendar را در سال ۲۰۲۴ بازنشسته خواهد کرد و کاربران را تشویق می‌کند تا برنامه جدید Outlook را که از قبل در دستگاه‌های جدید دارای ویندوز ۱۱ نصب شده و با نوعی هوش مصنوعی پیشرفته ارتقا یافته است، امتحان نمایند.

به گزارش هوشیو، مایکروسافت شروع به اطلاع‌رسانی به مصرف‌کنندگان و مشتریان سازمانی خود کرده، مبنی بر اینکه برنامه‌های Windows Mail و Calendar در سال ۲۰۲۴ بازنشسته خواهند شد و آنها باید آزمایش برنامه جدید Outlook را آغاز کنند. دستگاه‌های جدیدی که بر روی ویندوز ۱۱ اجرا می‌شوند و از سال ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد، نرم‌افزار Outlook جدید را به عنوان برنامه پیش‌فرض و از پیش نصب‌شده خواهند داشت. با این حال، کاربران همچنان به برنامه‌های ایمیل و تقویم تا پایان سال ۲۰۲۴ دسترسی خواهند داشت و می‌توانند این برنامه‌ها را تا پایان سال دانلود کنند.

 برای امتحان برنامه جدید Outlook، روی دکمه سوئیچ در گوشه سمت راست بالای Windows Mail کلیک کنید تا فرایند نصب و وارد کردن تنظیمات ایمیل شما از برنامه Mail به برنامه جدید Outlook، به‌صورت خودکار بدون نیاز به مراحل اضافی انجام ‌شود.

outlook microsoft

Windows Mail و Calendar که در ابتدا برای Windows 10 توسعه‌یافته بودند، برنامه‌های داخلی ویندوز هستند که یک رابط کاربری آسان برای بازیابی ایمیل، برنامه‌ریزی رویدادها، فعالیت‌ها و قرارها ارائه می‌کنند. برای آزمایش برنامه جدید Outlook، روی دکمه سوئیچ در گوشه سمت راست بالای Windows Mail کلیک کنید، تا تنظیمات ایمیل خود را به‌صورت خودکار از برنامه Mail نصب و وارد کنید.

علاوه‌بر‌این، این شرکت گفته که کاربران می‌توانند با هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که در Outlook جدید برای ویندوز تعبیه شده، ایمیل‌های بهتری بنویسند و این قابلیت به آنها کمک می‌کند؛ پیام‌های خود را به‌صورت تاثیرگذارتری بیان کنند، زبان واضح‌تری را به کاربران پیشنهاد می‌کند، ضمن آنکه می‌تواند به‌صورت خودکار خطاها را برای آنها تصحیح نماید. به گفته مایکروسافت، کاربران برنامه جدید Outlook را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد، زیرا نیاز به پرداخت هیچ هزینه اشتراکی نخواهند داشت.

برنامه جدید همچنین دارای ویژگی است که به کاربران یادآوری می‌کند مکالمات مهم را پیگیری کنند. در همین حال، مایکروسافت هزینه Copilot مجهز به هوش مصنوعی خود را برای مایکروسافت ۳۶۵ اعلام کرده است که برای هر کاربر ماهانه ۳۰ دلار برای حساب‌های تجاری هزینه خواهد داشت.

به گفته این شرکت، Microsoft 365 Copilot یک برنامه نرم‌افزاری است که با تأکید زیادی بر امنیت، حریم خصوصی، هویت، انطباق و استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی طراحی شده است.  مایکروسافت مطمئن است که این رویکرد باعث می‌شود Copilot برای استفاده در سطح سازمانی مناسب باشد و سازمان‌های بزرگ می‌توانند از آن به عنوان ابزاری برای بهبود فرایندهای کاری خود استفاده کنند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]