پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان داور مجله تخصصی هوش مصنوعی سوئیس شد

دانشجوی دانشگاه آزاد کرمان داور مجله تخصصی هوش مصنوعی سوئیس شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داوری در مجله تخصصی هوش مصنوعی، یکی از موفقیت‌هایی است که پژوهشگران می‌توانند به آن دست یابند و کسب این امتیاز، نشان‌ از قدرت ارزیابی و سنجش آن پژوهشگر در تحقیقات و پژوهش‌های عملیاتی در کنار پیاده‌سازی آن‌ها دارد. این توانایی می‌تواند محققان دانشگاهی را به درک و دریافت آخرین دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه‌های فناورانه هدایت کند و چه بسا، مسیری تازه‌ای را پیش رویتوسعه‌دهندگان صنایع هوشمند داخل کشور بگشاید.

ارزیابی و سنجش مقالات علمی – پژوهشی و دریافت امتیاز داوری در مجلات معتبر بین‌المللی، یکی از امتیازاتی است که با کوشش و پشتکار استادان، دانشجویان و متخصصان کشور محقق می‌شود و نشان از تسلط کیفی لازم بر مباحث علمی – تحقیقاتی هوش مصنوعی دارد و به عقیده صاحب‌نظران،گامی جدی در جهت تحولات کلیدی در دانشگاه‌های داخلی خواهد بود.

درهمین راستا، یکی از دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد کرمان، اخیرا به عنوان داور مجله بین‌المللی Artificial Intelligence Review که مجله تخصصی هوش مصنوعی در سوئیس است، برگزیده شد.

به گزارش هوشیو به نقل از خبرگزاریدانشجو، ایرج ناروئی دانشجوی دکترای رشته کامپیوتر گرایش نرم‌افزار که در حال حاضر، در دانشگاه آزاد کرمان در حال تحصیل است، به عنوان داور مجله بین‌المللی Artificial Intelligence Review کشور سوئیس برگزیده شده است.

مجله Artificial Intelligence Review که یکی از مجلات معتبر حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی های برتر بوده و منبعی برای رجوع محققات در سراسر دنیاست،عموما مقالات، پژوهش‌ها و گزارش‌های پیشرفته تحقیقاتی و ارزیابی‌های مهم را منتشر می‌کند. در این مجله، برنامه‌ها، تکنیک‌ها و الگوریتم‌های کاربردی در هوش مصنوعی، علوم شناختی و رشته‌های مرتبط تحلیل و بررسی می‌شوند.

این مجله علمی پژوهشی که به عنوان مرجع پژوهش‌های هوش مصنوعی شناخته می‌شود، مقالات مروری و آموزشی را بررسی و تفسیر می‌کند و تحولات مهم این حوزه را به اطلاع عموم خوانندگان و متخصصان می‌رساند. لازم به ذکر است، مجله Artificial Intelligence Review دارای کیفیت Q ۱ با ایمپکت فاکتور ۵.۷۴۷ است.مجله

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]