40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مدیریت نیروی کار به ساده‌ترین شکل، با کمک دستیار هوش مصنوعی Vee

مدیریت نیروی کار به ساده‌ترین شکل، با کمک دستیار هوش مصنوعی Vee

شرکت تجزیه‌و‌تحلیل نیروی کار Visier که در یک محیط کسب‌و‌کار B2B به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد، اولین دستیار مولد هوش مصنوعی خود به نام Vee  را معرفی کرد. این دستیار به تصمیم‌گیرندگان مجموعه‌ها، مدیران منابع انسانی و کارمندان در شرکت‌ها اجازه می‌دهد، تا سوالات‌شان را به زبان ساده و طبیعی در برنامه‌های پرکاربرد تایپ کنند و پاسخ‌های سریعی در مورد تیم‌های خود دریافت نمایند.

به گزارش هوشیو؛ Vee ابزاری است که توسط Visier طراحی شده و می‌تواند به‌صورت خودکار سؤالات گفتاری یا نوشتاری پرسیده شده در سبک مکالمه را درک کند و سپس این پرسش‌ها را به زبان فنی‌تری تبدیل ‌کند که Visier برای تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها از آن استفاده می‌نماید. در حقیقت این ابزار قادر است پاسخ‌های دقیق و واضح را، بدون نیاز به اطلاعات خاصی در مورد مشتری ارائه دهد.

می‌توان از Vee برای تولید خلاصه‌های توضیحی از داده‌های پیچیده و ساخت گزارش‌ به‌صورت خودکار استفاده کرد، تجزیه‌و‌تحلیل‌های پیچیده را به روایت‌های ساده‌ای تبدیل کرد که به راحتی قابل درک باشند و راه‌های جدیدی را برای کسب‌وکارها فراهم آورد، تا بتوانند با داده‌هایشان تعامل داشته و آنها را درک نمایند.

Vee همچنین قصد دارد تصمیمات مبتنی بر داده را برای مدیرانی که ممکن است تجربه زیادی در تفسیر نمودارها و جدول‌ها نداشته باشند، در دسترس قرار دهد.

رایان وانگ، مدیرعامل Visier توضیح داد: «دیدگاه بنیانگذار Visier، در ابتدا بر روی پرسیدن سؤال برای تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها تمرکز داشت. با این حال، پیشرفت سریع در هوش مصنوعی مولد این چشم‌انداز را قانع کننده‌تر، موثرتر و در دسترس‌تر از همیشه کرده است.»

مدیریت نیروی کار

ادغام با برنامه‌های Slack و  Teams

Visier نرم‌‍افزار خود را با برنامه‌های ارتباطی محل کار مانند Salesforce’s Slack و Microsoft Teams ادغام کرده و به کاربران اجازه می‎دهد با استفاده از کد دستوری #askvisier، مستقیماً در این پلتفرم‌ها به داده‌ها دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را تجزیه‌و‌تحلیل نمایند. هدف از این ادغام آسان‌تر کردن دسترسی و تحلیل داده‌ها برای کاربران، بدون نیاز به جابه‌جایی میان برنامه‌های مختلف است.

این ادغام به مدیران اجازه می‌دهد تا با پرسیدن سؤالات از Vee در جریان کار معمولی خود، بینش‌های ارزشمندی را در مورد تیم‌ها و بخش‌های مختلف مجموعه خود به‎دست آورند و دیگر نیازی به ورود به پلتفرم داده‌ها و تجزیه‌و‍تحلیل Visier People نداشته باشند.

از نظر حفظ حریم خصوصی و امنیت، Visier پیشرفته‌ترین مدل‌های امنیتی و مجوزهای پیشرفته را برای اطمینان از اینکه تنها کاربران مجاز می‌توانند به داده‌های ارائه شده توسط Vee دسترسی داشته باشند، اجرا کرده است. این شرکت تضمین می‌کند که نتایج ارائه‌شده توسط Vee فقط برای کاربران نهایی مجاز بر اساس مدل امنیتی اختصاص داده شده و مجوزهای مربوطه، در دسترس است.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]