پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 محصول جدید یک شرکت ایرانی: سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی

محصول جدید یک شرکت ایرانی: سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

محققان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به طراحی سامانه‌‎ای برای دانش‌آموزان و دانشجویان شدند که مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی انجام می‌دهد.

سیدعباس میرعظیمی طبالوندانی، مدیرعامل این شرکت، در توضیح محصولشان گفت:«شرکت ما در زمینه نرم‌افزاری خدمات مختلفی عرضه کرده است. به عنوان شرکتی دانش‌بنیان، مبدع چند استارتاپ موفق هم بوده‌ایم. محصولات ما بیشتر مرتبط با آموزش به کمک هوش مصنوعی و اشتراک ویدئو هستند.»

میرعظیمی در ادامه در توضیح ابداع جدیدشان، سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی، گفت:«این سامانه بهترین زمان ممکن برای مطالعه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این نرم‌افزار دانشجویان و دانش‌آموزان تسلط بهتری بر برنامه درسی خود دارند و می‌توانند زمانشان را بهتر مدیریت کنند.»

برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی

یکی از نکات برجسته سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی این است که توان ارائه گزارش‌های تحلیلی به کاربر را دارد. طبق ادعای مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، کاربر می‌تواند حتی نتیجه مطالعات خود در یک هفته اخیر را بررسی کند و نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسد. همچنین امکان مشخص کردن زمان‌های خالی برای مطالعه هم وجود دارد.

اما سامانه مدیریت و برنامه‌ریزی درسی با هوش مصنوعی تنها محصول این شرکت دانش‌بنیان نیست. طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سامانه اشتراک ویدئو توسط این شرکت راه‌اندازی شده که برای طیف گسترده‌ای از کاربرها درآمد ایجاد می‌کند.

میرعظیمی، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در انتها درباره محصول دیگر شرکتشان توضیح داد:«یکی دیگر از محصولات ما یک سامانه اشتراک ویدئو است. در سامانه‌های رایج اشتراک ویدئو معمولا کاربرها تا مدت‌زمان مدیدی نمی‌توانند درآمدزایی کنند. حتی این امکان وجود دارد که هرگز به درآمدزایی نرسند. اما در سامانه شرکت ما کاربر از روز اول امکان درآمدزایی دارد. درواقع تلاش ما بر این بوده که درآمد سایت را با تولیدکنندگان محتوای سامانه که همان کاربران هستند به اشتراک بگذاریم و به اعتقاد ما این مسئله به عدالت دیجیتال نزدیک‌تر است و همراهی و صمیمیت بیشتری میان کاربر و شرکت ایجاد می‌کند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]