40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان

فیلم آموزش علوم داده – استخدام مشاغل مربوط به علوم داده (درس سیزدهم – بخش دوم)

از آنجا که امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از داده ها به عنوان اهرمی برای بهبود سرویس‌دهی به مشتریان استفاده کنند، جای تعجب نیست که تقاضا برای مشاغل مربوط به علوم داده زیاد شود. همچنین حوزه‌های کلان‌داده‌ها، یادگیری ماشین و علوم داده به سرعت رشد کرده‌اند و تقاضا برای استخدام افراد مستعد و حرفه‌ای در این حوزه سربه‌ فلک گذاشته است.

اما هر فردی که تصمیم بگیرد قدم به دنیای دانشمندان داده بگذارد و در یکی از مشاغل‌‌‌‌‌‌‌‌ مربوط به علوم داده مشغول به فعالیت شود، اول از هرچیز باید آماده شود تا بتواند در مصاحبه آزمون استخدامی کارفرمایان را تحت تاثیر دانش خود قرار دهد تا در این بازار رقابتی برای استخدام شدن در این مشاغل، شانس خوبی داشته باشد.

فرد متقاضی کار در این زمینه باید بتواند به کارفرما نشان دهد که به لحاظ فنی کارآزموده است و روی مفاهیم مربوط به کلان‌داده‌ها، چارچوب کاری و کاربردهای آن‌ها تسلط دارد. در این ویدئو که بخش اول آن پیش‌تر منتشر شده، به سوالات استخدامی پرتکرار برای مشاغل‌‌‌‌ مربوط به علوم داده و پاسخ‌های آن‌ها پرداخته شده است.

آزمون استخدامی مشاغل مربوط به علوم داده

 

سایت هوشیو مجموعه‌ای از فیلم‌های آموزشی علوم داده منتشر کرده که در انتهای این مطلب می‌تواند به لینک این ویدئوها دسترسی داشته باشید. در درس‌های قبل به مفاهیمی ازجمله رگرسیون خطی ساده، رگرسیون لجستیک، ماشین بردار پشتیبانی، الگوریتم جنگل تصادفی، پیش‌بینی زمانی در زبان برنامه‌نویسی R، درخت تصمیم، مشاغل‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مربوط به علوم داده، نقش یک دانشمند داده، بازار کار این حرفه و مفاهیمی دیگر پرداخته شده است. همچنین در بخش اول درس سیزدهم به برخی دیگر از سوالات آزمون مصاحبه استخدامی مشاغل مربوط‌‌‌‌‌‌‌‌ به علوم داده پرداخته شده است. در این بخش که آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های آموزشی علوم داده سایت هوشیو است، به ادامه سوالات رایج برای استخدام در مشاغل مربوط به ‌‌‌‌‌‌‌‌علوم داده پرداخته شده است.

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر ویدیوهای مربوط به دروس دیگر را مشاهده کنید:

[button href=”https://hooshio.com/%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87/” type=”btn-default” size=”btn-lg”]ویدیوهای آموزش علوم داده[/button]

دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

 

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]