40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 معرفی معتبرترین درایور ابری ایرانی رایگان

معرفی معتبرترین درایور ابری ایرانی رایگان

حفظ و نگهداری از کلیه‌ی اطلاعات‌ مانند تصاویر، ویدئوها، اسناد و هر نوع داده‌ی دیگر از جمله دغدغه‌هایی است که باید به آن پاسخ داده شود. در واقع امروزه هر کدام از ما دارای یک گوشی، لپ‌تاپ یا کامپیوتر هستیم که طبیعتاً همه‌ی این موارد فقط یک فضای محدود را در اختیار ما قرار می‌دهند که پر واضح است به جهت نگهداری کلیه‌ی اطلاعات‌مان کافی نخواهد بود. اما راه‌حل چیست؟ جای نگرانی نیست چرا که ما در این مورد شما را راهنمایی خواهیم کرد.

درایور ابری ایرانی یا حتی نوع خارجی آن، به خوبی می‌تواند در این زمینه به افرادی که قصد دارند یک فضای مناسب و مورد اطمینان به جهت حفظ و نگهداری اطلاعات‌شان داشته باشند، کمک کند. همانطور که می‌دانید این‌گونه فضاها در قالب ابری در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود که ویژگی‌های منحصربفردی دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. ضمن این که ما در این مقاله قصد معرفی یک درایور ابری ایرانی را داریم و به نسخه‌های خارجی، به دلیل عدم امنیت و ثبات نخواهیم پرداخت. بنابراین اگر در حال حاضر به دنبال یک درایو ابری رایگان و منحصربفرد هستید، مطلب امروز ما را دنبال کنید.

دلایل استفاده از فضاهای ابری چیست؟

نگرانی از بابت از دست دادن اطلاعات مهم، افراد را به فکر استفاده از سیستم‌های ذخیره‌سازی ابری انداخته است. در واقع همه‌ی ما در زندگی به اطلاعاتی دسترسی داریم که حفظ آنها برای ما به دلایل شخصی یا موقعیت شغلی دارای اهمیت است. برای مثال ممکن است تصاویر ثبت شده در یک سفر تفریحی که ممکن است فرصت دوباره پیش آمدن آن دست ندهد، دارای اهمیت باشد یا این که در یک اداره مشغول به فعالیت بوده و فایل و اسناد مهمی در اختیار داشته باشیم که نگران از دست دادن آنها هستیم یا بسیاری مثال‌های دیگر که ما را ملزم به استفاده از درایور ابری ایرانی خواهد کرد.

ضمناً از دیگر دلایلی که بکارگیری از داریو ابری را افزایش داده، فیزیکی نبودن آن است. حتماً همه‌ ما با فلش، انواع هارد از جمله اکسترنال آشنا هستیم و می‌دانیم که برای انتقال اطلاعات از آنها همیشه باید به حمل‌شان بپردازیم که این موضوع کار را سخت می‌کند و خطراتی مانند آسیب دیدگی، گم شدن (برای فلش‌ها)، سوختن و مواردی از این دست نیز را در بر خواهد داشت. از این رو با روی کار آمدن فضاهای ذخیره‌سازی امن مانند درایور ابری ایرانی نگهداری فایل های مهم با کمترین دغدغه انجام می‌شود. در عین حال موردی که بیشتر از هر چیزی دارای اهمیت است، پیدا کردن یک فضای ذخیره‌سازی مورد اعتماد است تا از هر لحاظ خیال‌مان به جهت نگهداری موارد دلخواه راحت شود.

درایور ابری ایرانی

یک فضای ذخیره‌سازی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد

برای انتخاب یک درایو ابری به جهت اپلود فایل‌های دلخواه و نگهداری برای مدت زمان طولانی، باید موارد مختلفی را در نظر گرفت که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد:

همیشه در دسترس؛ شما نمی‌توانید وسایل ذخیره‌سازی مانند هارد، فلش و غیره را همیشه با خود حمل کنید. اما درایوهای ابری همیشه و در هر کجا، البته به شرط متصل بودن به اینترنت، در دسترس‌تان خواهند بود.

قابلیت ارتقاء؛ در ادامه توضیح می‌دهیم که اکثر برنامه‌های ذخیره‌سازی رایگان هستند که از جمله می‌توان به انواع درایور ابری ایرانی اشاره کرد. با این حال ممکن است بعضی از سرویس‌ها فضای محدودی در حد چند گیگ را در اختیار کاربران قرار دهند که با پر شدن فضا، نیاز به ارتقا سرویس خواهد بود و با توجه به این که بسیاری از سرویس‌ها حتی قابلیت ارتقاء فضای ابرای را با پرداخت هزینه نیز در اختیار کابران قرار نمی‌دهند، توصیه می‌کنیم قبل از بکارگیری از یک درایور ابری رایگان حتماً این مورد را بررسی کنید.

اشتراک‌گذاری راحت فایل‌ها؛ یک فضای ابری امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به افراد به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم می‌کند. در واقع اگر سیستم‌های مختلفی را در این زمینه بررسی کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که اگر قصد کرده باشید که یک فایل اپلود شده در فضای ابری‌تان را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، مجبور به اپلود مجدد آن خواهید بود. اما یک فضای ابری مناسب این امکان را با کمترین دغدغه فراهم خواهد کرد.

ویژگی‌های مهم‌تر:

امنیت بالا؛ پر واضح است که تمامی مواردی که به اینترنت ارتباط دارد، در رأس نگرانی‌هایمان مِن‌باب وجود یا عدم وجود امنیت است. در واقع برای انتخاب یک درایور ابری ایرانی حتماً باید به امنیت سرویس توجه شود چرا که هر گونه ایراد از سمت سرورهای فضای ابری ممکن است تمامی اطلاعات را از بین ببرد. لذا حتماً از شرکت‌هایی چنین خدماتی را دریافت کنید که به طور کامل امتحان پس داده‌اند.

پشتیبان‌گیری؛ اگر چه سیستم‌های ابری به‌ خودی‌ خود جزو برنامه‌های پشتیبان‌گیری محسوب می‌شوند اما در بطن این سیستم‌ها نیز قابلیت بکاپ‌گیری نیز وجود دارد. در واقع ممکن است به هر دلیلی فایل‌های ذخیره شده در چنین سیستم‌هایی حذف شوند که در این‌گونه مواقع اگر فضای ابری که از آن بهره ببرید، دارا قابلیت پشتیبان‌گیری باشد، به راحتی می‌توانید به فایل‌های از دست رفته دسترسی داشته باشید.

چند کاربره بودن؛ از دیگر ویژگی‌های مناسب یک درایور ابری ایرانی چند کاربره بودن آن است. در واقع با ایجاد دسترسی می‌توان اجازه کنترل یا مدیریت فایل‌‌ها را به دیگر افراد داد.

کیفیت سرورها؛ اپلود و دانلود کردن در درایور ابری باید با سرعت بالایی انجام بگیرد. به طور کلی هر چه سیستم ارائه دهنده ابری از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، کیفیت سرورها نیز افزایش می‌یابد که این موضوع به کاربران در اپلود کردن فایل‌ها کمک خواهد کرد.

رایگان بودن فضای ابری؛ معمولاً فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان هستند و می‌توان با کمترین دغدغه از آنها استفاده کرد. البته در صورت وجود چنین ویژگی در یک درایور ابری ایرانی، تنها می‌توان گفت که این فقط مزیت فوق العاده محسوب می‌شود اما هیچ اجباری برای رایگان در اختیار دادن فضای ابری به کاربران وجود ندارد چرا که حتماً می‌دانید نگهداری سرورها دارای هزینه‌های زیادی است که این هزینه‌ها با افزایش حجم اطلاعات در سرور بیشتر نیز خواهد شد.

درایور ابری ایرانی

معرفی بهترین درایور ابری ایرانی

تا به اینجای مقاله سعی کردیم در خصوص ویژگی‌ها و مزیت‌های فضاهای ابری صحبت کنیم. اما همانطور که می‌دانید مسئله‌ی انتخاب یک درایور ابری از هر چیزی مهم‌تر است چرا که قصد داریم اطلاعات با اهمیت‌مان را به آن بسپاریم. حال اگر تا به این لحظه به یک نتیجه‌ی واحد در خصوص استفاده از یک اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی ابری دست نیافتید، شاید بهتر باشد به پیشنهاد ما در خصوص بکارگیری از اپلود سنتر ایرانی فورِنت توجه کنید.

اپلیکیشن فورنت چیست؟

برنامه فورنت (https://forent.ir) اپلیکیشنی است که توسط یک تیم حرفه‌ای ایرانی به جهت استفاده کاربران برای ذخیره فایل‌ها مختلف و طبقه‌بندی آنها در یک فضای رایگان، آنلاین و کاملاً امن طراحی شده است. این اپلیکیشن امکان جابجایی فایل‌های مختلف را بین دستگاه‌های گوناگون مانند موبایل و کامپیوتر به کاربران می‌دهد. حتی امکان بکاپ‌گیری و پشتیبانی از فایل‌ها نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است. دقت کنید که از مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن اپلود و دانلود نیم بها است که مصرف حجم اینترنت را به طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد. حال اجازه دهید به بررسی بیشتر این درایور ابری ایرانی بپردازیم:

  • نسخه‌های مختلف درایو ابری فورنت

فضای ابری فورنت علاوه بر در اختیار گذاشتن یک اپلیکیشن به کاربران، نسخه دسکتاپ نیز فراهم کرده است و متقاضیان استفاده از این امکان می‌توانند از طریق مرورگر نیز به فایل‌های خود دسترسی داشته باشند. ضمن این که در دیگر دستگاه‌ها مانند تبلت، آیفون و هر نوع سیستم عامل دیگری نیز به راحتی می‌توان از فضای ذخیره‌سازی فورنت بهره برد.

  • امنیت فوق العاده بالای فایل‌ها

قبل از بررسی این موضوع باید عنوان کنیم که در تمامی حالت‌ها؛ یعنی اپلود تصاویر، ویدئوها و مواردی از این دست امکان پوشه بندی فایل‌ها وجود دارد. در واقع به راحتی می‌توانید فایل‌هایتان را به جهت دسترسی راحت‌تر طبقه‌بندی نمایید. ضمناً هر کدام از این پوشه نیز قابلیت رمزنگاری دارند که برای محافظت بیشتر از داده‌های اپلود شده در نظر گرفته شده است. امکان جذاب دیگری که در درایور ابری ایرانی فورنت برای کاربران در نظر گرفته شده است قابلیت تعیین تاریخ انقضا فایل یا پوشه‌هاست. در واقع در این قابلیت به شما امکان حذف فایل یا پوشه در تاریخ مورد نظرتان داده شده است.

  • اشتراک‌ گذاری پوشه و فایل‌ها

ساخت لینک اشتراک گذاری به جهت در اختیار گذاشتن فایل‌های اپلود شده برای سایر کاربران از دیگر موارد مهم اپلیکیشن فورنت است. حتی تمامی فایل‌های محافظت شده را به همین طریق می‌توانید با افرادی که علاقمند هستید، به اشتراک بگذارید.

  • امکان دسترسی راحت‌تر به فایل‌ها

درایور ابری ایرانی فورنت امکان دسترسی راحت‌تر را به فایل‌های مورد نیازتان خواهد داد. در واقع با قابلیت ستاره‌گذاری فایل به آسانی به تمامی فایل‌هایی که نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت که این موضوع در کمتر فضای ذخیره‌سازی ابری در نظر گرفته شده است.

درایور ابری ایرانی

  • آنالیز فایل‌ها توسط آنتی ویروس

گاهاً ممکن است در بین فایل‌هایی که اپلود می‌کنید، موارد مشکوک وجود داشته باشد. به همین جهت مدیران و سازندگان درایور ابری رایگان فورنت با در نظر گرفتن یک آنتی ویروس مناسب که به صورت دوره‌ای اقدام به بررسی و آنالیز فایل‌ها خواهد کرد، فضای ابری‌تان را از هر گونه فایل مشکوک یا بدافزار پاک خواهد کرد. البته قبل از پاک کردن چنین فایل‌هایی به شما پیام ارسال خواهد شد تا در جریان جزئیات موارد قرار بگیرید.

  • استفاده از سطل زباله

از قابلیت‌‌هایی که در برنامه و فضای ابری فورنت در نظر گرفته شده، سطل زباله است. در واقع ممکن است به دلایل زیادی فایل‌های آپلود شده در اکانت‌تان حذف شده باشد که البته جای نگرانی نخواهد بود چرا که معمولاً فایل‌های حذف شده به سطل زباله در برنامه درایور ابری ایرانی فورنت ارسال می‌شوند که در صورت نیاز به راحتی می‌توانید نسبت به بازگرداندن آنها اقدام کنید.

  • دسترسی به فایل‌ها به صورت آفلاین

از امکانات بی‌نظیری که در برنامه درایو ابری فورنت در نظر گرفته شده است، می‌توان به دسترسی به فایل‌ها بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد. در واقع کاربران اپلیکیشن فورنت به راحتی می‌توانند تعیین کنند که چه فایل‌هایی را در زمان‌هایی که اینترنت ندارند، قابل دسترسی باشند که درایور ابری رایگان ایرانی فورنت آنها را نمایش دهد.

نحوه دسترسی به اپلیکیشن فورنت

حال که به طور کامل با ویژگی‌های بسیار مهم برنامه‌ی فورنت آشنا شده‌اید و اگر در حال حاضر به یک بستر مناسب برای نگهداری فایل‌هایتان نیاز دارید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. برای داشتن این آپلود سنتر و درایور ابری کافی است که به اپلیکیشن بازار مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی آن را نصب و در آن عضو شوید. ضمناً دقت کنید که برنامه فورنت جز منتخب سردبیران اپلیکیشن بازار است که نشان دهنده استاندارد بودن و کیفیت آن می باشد.

در حال حاضر نسخه‌های متعددی از این برنامه منتشر شده که در هر کدام قابلیت‌های فوق العاده‌ای قرار داده شده است و همچنین باگ‌های زیادی نیز به طور کامل برطرف شده است. گفتنی است علاوه بر اپلیکیشن بازار، کاربران می‌توانند از اپلیکیشن مایکت به جهت دانلود درایور ابری ایرانی فورنت استفاده کنند.

درایور ابری ایرانی

قوانین استفاده از برنامه فورنت

دقت کنید که برای استفاده از فضای ذخیره‌سازی فورنت باید به یک‌سری قوانین پایبند باشید که البته در هنگام عضویت در این اپلیکیشن به طور کامل به شما کاربران گوشزد خواهد شد. اما یادآوری چند نکته ضروری به نظر می‌رسد که در پایان این مقاله به آنها خواهیم پرداخت:

  • همانطور که عرض شد درایور ابری ایرانی فورنت مجهز به آنتی ویروس است و اگر در هنگام اپلود فایل‌هایتان، با فایل مشکوکی مواجه شود مجبور به مسدود کردن حساب کاربری‌تان خواهد شد. البته در بار اول می‌توانید با پشتیبانی همیشه فعالی فورنت ارتباط بگیرید و مشکل را حل کنید.
  • البته در نظر داشته باشید که برای رفع مسدودی اکانت به تعهدنامه‌ای که به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد پاسخ خواهید داد تا به سرعت نسبت به رفع مسدودی اقدام شود. با این حال چنانچه برای بار دوم، اقدام به اپلود فایل ویروسی کنید، اکانت‌تان به طور کامل مسدود خواهد شد.
  • همچنین توجه داشته باشید که باید در هنگام ثبت نام از ایمیل واقعی استفاده کنید تا بتوانید در مواقع لزوم نسبت به بازیابی رمز و موارد دیگر اقدام نمایید.
  • لازم به یادآوری است که اپلود فایل‌های غیراخلاقی، توهین به اقوام و مواردی از این دست نیز غیر مجاز بوده و پلن در اختیارتان بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی، مسدود خواهد شد.

در آخر یادآور می‌شویم که با عضویت در درایور ابری ایرانی فورنت ۵ گیگ فضای رایگان دریافت خواهید کرد که می‌توانید برای همیشه از آن استفاده کنید و برای بکارگیری فایل‌های بیشتر امکان ارتقاء پلن‌ یا حساب کاربری‌تان وجود خواهد داشت.

برای دانلود اپلیکیشن فورنت از پلتفرم‌های بازار و مایکت می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید:

دانلود فورنت از بازار

دانلود فورنت از مایکت

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]