40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود

نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می‌شود

نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی از تاریخ ۲۷ الی ۲۹ اردیبهشت‌ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد. برگزاری این کنگره به‌صورت حضوری و آنلاین بر‌عهده دانشگاه علوم پزشکی هوشمند است. این کنگره فرصتی منحصر‌به‌فرد برای ارائه نتایج نظری، روش شناختی و کاربردی مرتبط با به‌کارگیری هوش مصنوعی در پزشکی ایجاد می‌نماید.

نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی

به گزارش هوشیو، هوش مصنوعی مقوله‌ای است که در سال‌های اخیر مورد توجه سیاستمداران و پژوهشگران سراسر دنیا قرار گرفته است. استفاده روزافزون از ابزارهای هوشمند از یک‌سو و ظهور گفتمان هوش مصنوعی در زبان دولتمردان از سوی دیگر، منجر‌شده تا این علاقه و توجه دوچندان شود.

در این بین کمیته تعالی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در راستای اجرای سیاست‌‌ها و برنامه‌‌های مبتنی بر رشد AIMS درصدد است، برنامه‌‌های ترویجی خود را در سطح محققان علاقه‌مند به هوش مصنوعی در علوم پزشکی در سراسر جهان توسعه دهد. این‌در‌حالی است که بر اساس سیاست‌های کلان، کشور بایستی بتواند تا سال ۱۴۱۰ جزء ۱۰ کشور برتر این حوزه در سراسر جهان باشد و از طرف دیگر هدف اصلی کمیته تعالی هوش مصنوعی، کسب درآمد بالای چهار بیلیون دلار در علوم پزشکی با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی است.

یکی از فعالیت‌های این کمیته برگزاری کنگره بین‌المللی هوش مصنوعی AIMS2023 در 27 لغایت ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ است. هدف اصلی این کنگره برقراری ارتباط با محققین فعال و علاقه‌مندان به این حوزه و نیز شناسایی نقاط ضعف، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو خواهد بود.

کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی

 از‌آنجایی‌که تجهیزات پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی، به‌سرعت در‌حال تبدیل به راه‌حل‌های انجام‌پذیر برای روش بالینی است، تمرکز رویداد پیش‌رو تبادل ایده‌ها و اکتشافات نوین میان پزشکان، اساتید دانشگاهی، پژوهشگران بنیادی و صنعت، اپیدمیولوژیست‌ها، دانشمندان کامپیوتر و داده‌ و نفرات اجرایی خواهد بود.

شایان ذکر است، محورهای علمی نخستین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی عبارت است از، «هوش مصنوعی در پزشکی»، «سلامت هوشمند»، «راه‌حل‌های هوشمند در حوزه پزشکی» و «تکنولوژی‌های پیشرفته در حوزه پزشکی».

در کنگره بین‌المللی ۲۰۲۳AIMS، از محققان علاقه‌مند دعوت به‌عمل آمده آثار پژوهشی اصلی و با کیفیت خود را که مرتبط با موضوعات علمی کنگره است، ارسال نمایند. در این رویداد همچنین از سخنرانان برجسته سراسر دنیا برای ایراد سخنرانی‌ها دعوت به‌عمل آمده است.

شایان ذکر است، نشستی با محوریت هوش مصنوعی با حضور پروفسور حمید سلطانیان زاده دانشمند ارشد موسسه سلامت هنری فورد از امریکا در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شده که در واقع پیش درآمدی بر چالش‌ها و دستاوردهای هوش مصنوعی بوده که در «اولین کنگره هوش مصنوعی در علوم پزشکی» مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]