40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 انویدیا با DENZA سازنده خودروهای لوکس در Omniverse Cloud همکاری می‎کند

انویدیا با DENZA سازنده خودروهای لوکس در Omniverse Cloud همکاری می‎کند

DENZA  با شرکت WPP برای ساخت و طراحی پیشرفته خودرو در NVIDIA Omniverse Cloud همکاری می‌کند. NVIDIA Omniverse Cloud یک پلتفرم مجازی با تکنولوژی بالا است که به طراحان و مهندسان این امکان را می‌دهد تا روی طرح‌ها و شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی پیچیده در یک محیط مشترک مبتنی بر ابر فعالیت کنند.

به گزارش هوشیو، DENZA  سازنده خودروهای لوکس با NVIDIA همکاری می‌کند تا از هوش مصنوعی مولد برای بهبود فرایندهای بازاریابی و تولید خود و همچنین کمک به طراحی خودروهایش استفاده نماید.

جنسن هوانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل انویدیا در کنفرانس SIGGRAPH اعلام کرد دنزا، که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک برند خودروهای الکتریکی لوکس BYD و مرسدس بنز است، با غول بازاریابی و ارتباطات WPP و NVIDIA Omniverse Cloud برای ساخت و طراحی نسل بعدی خودروهای خود همکاری کرده است.

WPP  از پلتفرمی به نام Omniverse Cloud استفاده می‌کند که برای توسعه، استقرار و مدیریت برنامه‌های دیجیتالی در صنایع استفاده می‌شود، تا به ادغام فرایندهای طراحی و بازاریابی پیچیده به خودروسازان لوکس کمک نماید.

خودروهای لوکس در Omniverse Cloud

شرکت تبلیغاتی و بازاریابی WPP اعلام کرده که از Omniverse Cloud برای ساخت یک ماکت دیجیتالی دقیق از خودروی برقی DENZA N7 استفاده کرده است. با شراکت با DENZA، WPP توانسته از ابزارهای طراحی کامپیوتری پیشرفته Global Scene Description یا OpenUSD را برای ایجاد یک نمایش دقیق و بی‌درنگ از خودرو استفاده نماید.

OpenUSD یک چارچوب سه‌بعدی است که به ابزارهای نرم‌افزاری و انواع داده‌های مختلف اجازه می‌دهد تا با یکدیگر برای ایجاد جهان‌های مجازی سه بعدی همکاری کنند.

تیم‌های WPP از Omniverse Cloud برای اتصال ابزارهای طراحی و ایجاد محتوا با قابلیت OpenUSD (مانند Autodesk Maya و Adobe Substance 3D Painter) استفاده می‌کنند تا بتوانند پیکربندی جدیدی از ماشین الکتریکی DENZA N7 ایجاد نمایند. با اتصال این ابزارها و نرم‎افزارها به‌صورت یکپارچه درOmniverse، تیم‌های هنرمندان WPP می‌توانند در زمان واقعی یک نما یا مسیر خاص از مجموعه داده‌های مهندسی کامل خودروی الکتریکی DENZA N7 را تکرار و ویرایش نمایند تا اطمینان حاصل شود که ماشین مجازی به‌صورت دقیق ماشین فیزیکی را نشان می‌دهد.

طراحی‌های سنتی خودرو به صدها هزار تصویر برای نشان دادن تمامی تغییرات یک مدل ماشین نیازداشتند. اما با OpenUSD، WPP می‌تواند یک نسخه دیجیتالی از ماشین ایجاد کند که تمامی گزینه‌ها و تغییرات ممکن را در یک مکان داشته باشد. بنابراین دیگر نیازی به گرفتن عکس‌های جداگانه از تغییرات خودرو نیست و روند نمایش سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شود.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]