40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همکاری اینتل و BCG به‌منظور ارائه هوش مصنوعی مولد به کسب‌و‌کارها

همکاری اینتل و BCG به‌منظور ارائه هوش مصنوعی مولد به کسب‌و‌کارها

اینتل با گروه مشاوره بوستون (BCG) رابطه همکاری برقرار کرده، تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد سفارشی را به مشتریان سازمانی ارائه دهد. این اتفاق نشانگر آن است که اینتل در‌حال بررسی راه‌های جدید است، تا با استفاده از فناوری خود به کسب‌وکارها کمک نماید کارآمدتر و مؤثرتر باشند.

به گزارش هوشیو، اینتل از BCG کمک گرفته تا مشتریان سازمانی را تشویق نماید در محصولات خود از هوش مصنوعی مولد استفاده کنند و فعالیت‌های خود را کارآمدتر نمایند.

دو شرکت اینتل و BCG با استفاده از یک سیستم کامپیوتری قدرتمند، یک چت‌بات ایجاد کرده‌اند که می‌تواند به کارمندان BCG در کارشان کمک نماید.

این دو زوج با یکدیگر همکاری خواهند کرد، تا راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هوش مصنوعی سفارشی را برای مشتریان سازمانی ارائه دهند. راه‌حل‌های آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تضمین می‌نمایند، داده‌های کاربران و کسب‌وکارها، خصوصی و امن نگه داشته ‌می‌شوند. این مشارکت نشان می‌دهد که اینتل متعهد به ایجاد محصولات و راه‌حل‌های جدید است که می‌تواند برای کسب‌وکارها مفید باشد و عملکرد آنها را بهبود بخشد.

همکاری اینتل و BCG

اینتل و BCG گفته‌اند که به‌دنبال حل مشکلات تجاری رایج، از جمله توسعه نرم‌افزار ایمن با قابلیت محافظت از داده‌های مهم یا طراحی ابزارهای خودکار، به‌منظور مدیریت بهتر سرمایه‌گذاری‌ها برای مدیران دارایی هستند.

گروه مشاوره بوستون (BCG) در حال حاضر از یک سیستم کامپیوتری قدرتمند ساخته شده توسط اینتل، به‌منظور کمک به پردازش و درک داده‌های اختصاصی خود استفاده می‌کند، تا یک مدل پایه خاص را تامین نماید . در واقع، گروه BCG نوع خاصی از نرم‌افزار به نام “مدل پایه” ایجاد کرده‌اند که می‌تواند به‌سرعت گزارش‌های طولانی را اسکن نماید و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اطلاعات را جمع‌آوری کند. این نرم‌‌افزار برای تامین انرژی یک چت‌بات استفاده می‌شود تا کارمندان BCG بتوانند از آن برای یافتن سریع اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنند.  این سیستم به کارمندان BCG کمک می‌کند، کارآمدتر فعالیت داشته باشند و در وقت آنها صرفه‌جویی می‌کند.

زمانی که کارمندان BCG شروع به استفاده از این چت‌بات کردند، میزان رضایت آنها تا ۴۱ درصد، ارتباط نتایج جستجو تا ۲۵ درصد و نرخ تکمیل کارشان تا ۳۹ درصد افزایش یافت.

ساندرا ریورا، مدیر کل مرکز داده و گروه هوش مصنوعی اینتل، گفت: همکاری با گروه مشاوره بوستون (BCG) به آن‌ها امکان می‌دهد تا برنامه‌های جدیدی با استفاده هوش مصنوعی مولد طراحی نمایند. این برنامه‌ها با‌توجه به نیازهای خاص مشتریان، به‌ویژه از نظر بهینه‌سازی محیط امنیتی، طراحی خواهند شد. درواقع این فناوری به گونه‌ای طراحی می‌شود که با اقدامات امنیتی که هر مشتری قبلاً اعمال کرده، قادر به کار کردن باشد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]