40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همکاری Cohere و McKinsey برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در سازمان‌ها

همکاری Cohere و McKinsey برای پیاده‌سازی هوش مصنوعی در سازمان‌ها

 Cohere، یک استارتاپ کانادایی که بر ایجاد مدل‌های زبان بزرگ با هوش مصنوعی متمرکز است با McKinsey، یک شرکت مشاوره جهانی همکاری خود را آغاز کرده است. مک‌کینزی پیش‌تر ابزارهای هوش مصنوعی را پیاده‌سازی کرده بود و تقریباً نیمی از ۳۰۰۰۰ کارمندش در ماه قبل از این ابزارها استفاده می‌کردند.

به گزارش هوشیو، این همکاری توسط  QuantumBlack، بخش هوش مصنوعی McKinsey که مسئول استقرار هزاران متخصص در زمینه‌هایی مانند مهندسی داده، علم داده ، مدیریت محصول، طراحی و توسعه نرم‌افزار است، رهبری خواهد شد.

Cohere و McKinsey قصد دارند با یکدیگر راه‌حل‌های هوش مصنوعی مولد ایمن و در سطح سازمانی را ارائه دهند که نیازهای خاص مشتریان مک‌کینزی را برآورده می‌سازد، از جمله نرم‌افزار هوش مصنوعی مبتنی بر ابر که از داده‌های حساس مشتریان محافظت می‌کند. در میان مشتریان مک‌کینزی که مقر آن در شهر نیویورک است، برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان از جمله، از جمله جنرال موتورز ، فورد، اکسون ، شرکت پپسی و آمریکن اکسپرس دیده می‌شود که از فناوری‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند که توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.

این همکاری موارد استفاده هوش مصنوعی مولد را تعریف می‌کند، یک معماری جامع فناوری اطلاعات برای پشتیبانی از مدل‌های هوش مصنوعی طراحی می‌کند، مدل‌های هوش مصنوعی را توسعه داده و آموزش می‌دهد تا به طور مؤثر کار کنند، دانش و مهارت‌های کارکنان را برای مدیریت فناوری هوش مصنوعی و تغییرات سازمانی لازم ایجاد می‌کند، تا همه بتواند به طور موثر نیازهای مشتریان خود را با فناوری‌های در حال تکامل برآورده سازند.

پیاده‌سازی هوش مصنوعی در سازمان‌

Cohere مستقر در تورنتو در ماه‌های اخیر مورد توجه و حمایت مالی بیشتری از سوی رهبران شرکت‌ها قرار گرفته است، زیرا رهبران این شرکت‌ها می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که فناوری هوش مصنوعی که مورد استفاده قرار می‌دهند، دارای حفاظت بهتری نسبت به آن چیزی است در حال حاضر در مدل‌های معمولی هوش مصنوعی مانند ChatGPT یا Accept Anthropics’ Claude 2 برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود.

Cohere یک تازه وارد در فضای فناوری سازمانی است. این شرکت که تنها چهار‌سال پیش توسط آیدان گومز و نیک فراست، تأسیس شد می‌گوید که متعهد است شرکت‌ها را با مدل‌های هوش مصنوعی داخلی خود متحول نماید. Cohere اعلام کرده که بسته به حریم خصوصی و نیازهای امنیتی خاص مشتریان، قادر است خدمات خود را به روش‌های مختلف به مشتریان ارائه دهد.

این شرکت اخیراً یک دور سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیون دلاری را با ارزش‌گذاری بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام کرد، یک معامله آشکار برای ارائه هوش مصنوعی مولد سازمانی به اوراکل منعقد کرد و همچنین دفاتری در تورنتو، سانفرانسیسکو و لندن دارد.

مارتین کن، مدیر اجرایی و رئیس Cohere، در بیانیه‌ای گفت:«رویکرد ما مستقل و مبتنی بر فضای ابری است و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی را در فضای ابری دلخواه خود یا حتی در محل پیاده‌سازی نمایند. حریم خصوصی داده‌ها، امنیت داده‌ها و سفارشی‌سازی برای ایجاد تمایز استراتژیک و ارزش واقعی به یک کسب‌و‎کار بسیار مهم هستند.»

برخی از کسب‌و‎کارها در حال حاضر شروع به برداشت مزایای این همکاری کرده‌اند. یک گروه خدمات مالی ناشناس از هوش مصنوعی مولد برای مدیریت بازخورد معمول مشتریان به بیش از ۱۰۰ زبان استفاده کرده است که زمان انتظار مشتریان را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

هوش مصنوعی مولد به یکی دیگر از مشتریان مک‌کینزی در توسعه محصول، ترکیب الزامات محصول و طراحی‌های گذشته کمک کرده، این شرکت‌ها می‌گویند که این فناوری منجر به صرفه‌جویی قابل‌توجه و زمان ورود به بازار سریع‌تر برای ‌آن‌ها شده است.

این شرکت‌ها در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک به اشتراک گفته‌اند: «فناوری Cohere به مک کینزی و مشتریانش اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های جستجو و کشف را در اسناد داخلی شرکت‌شان بهبود بخشند.»

با انتقال سریع هوش مصنوعی مولد از موضوع کنجکاوی به ابزاری عملی برای خلق ارزش در سازمان‌ها، این اتحاد یکی از بزرگترین حرکت‌های موجود در هوش مصنوعی درجه سازمانی را نشان می‌دهد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]