40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همکاری Dell و Nvidia برای ارائه راه‌حل‌های هوش مصنوعی جدید

همکاری Dell و Nvidia برای ارائه راه‌حل‌های هوش مصنوعی جدید

Dell و Nvidia اخیراً یک همکاری جدید را اعلام کرده‌اند که طیف وسیعی از راه‌حل‌های نوآورانه را برای ساخت مدل‌های پیشرفته GenAI معرفی می‌کند. این راه‌حل‌ها بخشی از پروژه هلیکس Dell است که بر ارائه خدمات و ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی به کسب‌و‌کارها متمرکز است.

به گزارش هوشیو، دل و انویدیا اخیراً برای راه‌اندازی راه‌حل‌های جدیدی که به کسب‌وکارها در ساخت مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته (GenAI) کمک می‌کند، با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این راه‌حل‌ها، بخشی از پروژه بزرگتری به نام هلیکس هستند که هدف آن ارائه خدمات و ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی به مشاغل است.

Dell1s

 GenAI یک زمینه به سرعت در حال توسعه از هوش مصنوعی است که بر ایجاد مدل‌هایی تمرکز دارد که قادر به تولید محتوای جدید مانند متن یا تصویر هستند. همکاری دل با انویدیا؛ ارائه‌دهنده پیشرو فناوری هوش مصنوعی، به دل این امکان را می‌دهد تا از تراشه‌های انویدیا که به ChatGPT OpenAI قدرت می‌دهند، برای توسعه راه‌حل‌های نوآورانه GenAI استفاده کند.

معرفی این ابزارها به کسب‌وکارها این توانایی را می‌دهد تا از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند و از مدل‌های GenAI برای بهبود عملکرد خود استفاده نمایند. پروژه هلیکس Dell از شرکت‌ها پشتیبانی می‌کند، تا این ابزارهای هوش مصنوعی را در زیرساخت‌های موجود خود بگنجانند و راه‌حل‌های متناسب با نیازهای تجاری منحصر به فرد خود را توسعه دهند.

با استفاده از فناوری انویدیا و تخصص دل در توسعه زیرساخت‌ها، این امکان برای کسب‌و‌کارها فراهم می‌شود تا مدل‌های پیشرفته GenAI خود را ایجاد کنند. این مدل‌ها می‌توانند به بهبود فرایندهای تصمیم‌گیری و خودکارسازی وظایف مختلف در سازمان کمک کنند. این همکاری بین Nvidia و Dell به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا از فناوری هوش مصنوعی به طور موثر استفاده کنند و همچنین به توسعه و پیشرفت حوزه هوش مصنوعی کمک می‌کند.

به طور کلی، راه‌حل‌های GenAI جدید Dell Technologies که با همکاری Nvidia توسعه یافته‌اند، ابزارهای لازم برای ساخت و پیاده‌سازی مدل‌های هوش مصنوعی نوآورانه را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، شرکت‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را بهبود بخشند و با چشم انداز دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است، همگام شوند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]