40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 آشنا ساختن شهروندان ایرانی با هوش مصنوعی در رادیو

آشنا ساختن شهروندان ایرانی با هوش مصنوعی در رادیو

به گزارش تحریریه هوشیو و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، آشنا ساختن شهروندان ایرانی با هوش مصنوعی یکی از الزامات زمان حاضر به‌حساب می‌آید؛ لذا این رسانه خبری می‌کوشد تا با برگزاری سلسله گفتگوهایی پیرامون آن، آگاهی لازم درباره اهمیت و ضرورت هوش مصنوعی در زندگی را به وجود آورد.

به نقل از این پایگاه خبری تحلیلی، طرح مباحث علمی یکی از برنامه‌های مشخص و ثابت این شبکه رادیویی است. اما در حال حاضر باتوجه‌به اهمیتی که فناوری‌های نوظهور می‌توانند در اقتصاد و زندگی شهروندان داشته باشند، این شبکه می‌کوشد تا با طرح مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی در حوزه فناوری‌های هوش مصنوعی، به گفتمان‌سازی درباره آن و ایجاد آگاهی کمک کند.

این برنامه در بیستم دی‌ماه ۱۴۰۰، رأس ساعت ۲۱:۰۰ بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز ارائه شده و مخاطبان می‌توانند با حضور بر روی این موج، در زمان مقرر شده از مطالب این جلسه استفاده کنند. لازم به ذکر است که هر جلسه از مباحث رادیو گفتگو پیرامون فناوری‌های نوظهور موضوع مشخص شده و منحصربه‌فردی دارد. در این جلسه نیز بر روی موضوع «همجوشی اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی» بحث خواهد شد.

در هر نوبت از اجرای این شبکه رادیویی، متخصصین همان حوزه دعوت شده و کوشش خواهد شد تا مهم‌ترین پرسش‌های موجود با ایشان به بحث گذاشته شود. اساتید مدعو در این برنامه عبارت‌اند از: دکتر علی پارسا، مهندس پوریا و دکتر سید احمد قاسمی است. دکتر پارسا مؤسس و مدیر مرکز تحقیقاتی وسایل نقلیه هوشمند و خودران چیتا در دانشگاه تهران است. دکتر قاسمی نیز رئیس بنیاد تجارت هوشمند و مهندس پوریا مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه هوش مصنوعی و کارآفرین در این حوزه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این برنامه علمی از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایران صدا و یا آدرس اینترنتی radiogoftogoo.ir استفاده کنند.

باتوجه‌به اهمیت روزافزون جایگاه فناوری‌های نوظهور در سطح جهان، خاصه فناوری هوش مصنوعی، می‌توان گفت که احساس نیاز به این فناوری در کشورمان به‌خوبی در حال بازتولید است و در این راستا رسانه‌های علمی و فرهنگی می‌توانند نقشی مهمی در آشنا ساختن شهروندان ایران با هوش مصنوعی ایفا کنند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]