40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 وزارت جهاد کشاورزی به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت متصل می‌شود

وزارت جهاد کشاورزی به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت متصل می‌شود

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که از روز دوشنبه، ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ به درگاه ملی خدمات هوشمند متصل می‌شود و خدمات پرکاربردی از جمله صدور مجوز‌های این سازمان از طریق درگاه فوق به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی خاطرنشان کرد: پس از اتصال وزارت جهاد کشاورزی به سامانه خدمات هوشمند، تا به امروز بیش از ۱۰۰ کاربر به این درگاه متصل شده و از خدمات آن استفاده کرده‌اند. وی در ادامه افزود: تلاش بر این است که تا انتهای هفته‌ آتی، تعدادی از سامانه‌های وزارت ازجمله سازمان امور اراضی و دامپزشکی که به‌صورت غیرمستقیم به سامانه فناوری اطلاعات متصل هستند، از طریق همین پروتکل موجود بین دولت هوشمند و پنجره واحد وزارت، به درگاه خدمات هوشمند متصل شوند.

وی در پاسخ به این سوال که از میان سامانه‌های پرکاربرد وزار‌‌‌‌ت جهاد کشاورزی، کدام یک هنوز به این سامانه متصل نشده‌اند پاسخ داد: پرکاربردترین سامانه وزارت جهاد کشاورزی، سامانه صدور مجوزهاست که به این سامانه متصل شده است و سامانه پرکاربرد دیگر، سامانه دامپزشکی است که تا به امروز به‌دلیل‌ این‌که پیمانکار این پروژه، سازمان فناوری اطلاعات بوده‌است، به‌صورت غیرمستقیم به درگاه ملی خدمات هوشمند متصل شده‌بود. در این رابطه، رایزنی‌هایی صورت گرفته است که در طول هفته آینده، سامانه دامپزشکی نیز طبق پروتکل توافق‌شده به‌صورت رسمی به سایت وزارت متصل شود و کاربران بتوانند از این طریق، فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی پیرامون این موضوع که طبق قانون، بسیاری از ارگان‌ها ملزم هستند که حداقل ۳۰ درصد خدمات پرکاربرد خود را در سامانه ملی خدمات هوشمند ارائه کنند، گفت: پنجره صدور مجوزهای سازمان‌های تابع وزارت جهاد کشاورزی که عمدتا مجوزهای خود را از این سامانه ارائه می‌کنند، به این درگاه متصل است و کشاورزان و کاسبان درحال‌حاظر از این سامانه استفاده می‌کنند. او چشم‌انداز آینده سامانه‌های وزارت جهاد کشاورزی را چنین بیان کرد: قصد ما برآن است که تا انتهای شهریورماه ۱۴۰۱، بیش از ۵۰ درصد درگاه‌های وزارت جهاد کشاورزی به سامانه ملی خدمات هوشمند دولت متصل شوند.

درگاه ملی خدمات هوشمند دولت، سامانه یکپارچه‌ای است که بسیاری از ارگان‌های دولتی از جمله وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت دادگستری، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، سازمان برنامه و بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و… به این سامانه متصل شده‌اند و خدمات پرکاربرد خود را از طریق این سامانه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]