40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پاسخگویی ChatGPT به پیام‌های WhatsApp به طور خودکار

پاسخگویی ChatGPT به پیام‌های WhatsApp به طور خودکار

فناوری ChatGPT به منظور پاسخگویی به پیام‌های متنی درست شبیه انسان، از مهارت‌های مکالمه و توانایی‌های ارسال اطلاعات دقیق کمک می‌گیرد و به زودی از سوی کاربران به متن‌ها پاسخ خواهد داد.

به گزارش هوشیو، طبق یک اسکریپت پایتون که می‌تواند برای پیوند ChatGPT با WhatsApp استفاده شود، فناوری ChatGPT ممکن است به زودی بتواند از سوی کاربران به متن‌ها پاسخ دهد. دانیل گراس، توسعه‌دهنده این فناوری، جدیدترین نوآوری را در این خصوص ایجاد کرده است. وی توانسته است از قابلیت‌های مکالمه ChatGPT مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی برای پاسخ به پیام‌های متنی در سرویس معروف پیام‌رسانی فوری استفاده کند.

ChatGPT و WhatsApp

این در حالی است که نه OpenAI و نه Meta هیچ‌کدام به طور رسمی از پیام‌رسانی مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در پلتفرم‌های خود پشتیبانی نکرده‌اند، بنابراین این قابلیت هنوز رسمی نشده است. توسعه‌دهنده این فناوری، دانیل گراس، مسئول پچ جدید ChatGPT برای WhatsApp است. وی این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که با استفاده از چت‌بات مجهز به فناوری هوش مصنوعی به پیام‌های WhatsApp واکنش نشان دهند.

این ادغام غیرمجاز برای اینکه به پیام‌های متنی، درست مثل یک انسان پاسخ دهد، از مهارت‌های مکالمه و توانایی‌های ارسال اطلاعات دقیق ChatGPT استفاده می‌کند. برای انجام این کار، کاربران باید یک کتابخانه زبان از یک وب‌سایت دریافت کنند که حاوی فایل‌های مناسبی در این خصوص است. پس از آن، آن‌ها باید فایل “WhatsApp-gpt-main” را باز کنند و از داخل آن، فایل “server.py” را اجرا نمایند. با این کار، پیکربندی ChatGPT WhatsApp راه‌اندازی می‌شود.

نکته دیگر این است که کاربران قبل از انتخاب “python server.py” باید “Is” را تایپ کنند و در حالی که سرور در حال اجرا شدن است، روی Enter کلیک نمایند. در حقیقت، این کار، شماره تلفن ثبت‌شده را برای حساب در صفحه چت OpenAI پیکربندی می‌کند. پس از آن، از کاربر خواسته می‌شود، تا با انتخاب کادر «تأیید من به عنوان یک انسان» کار را ادامه دهد. در نتیجه حساب WhatsApp مربوطه از OpenAI ChatGPT بهره‌مند خواهد شد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]