40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی ترکیه

برگزاری پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی ترکیه

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش‌بنیان در کشور ترکیه و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، برگزار می‌شود.

به گزارش هوشیو به نقل از گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، طبق فراخوان اول اقتصاد دیجیتال روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، علاقه‌مندان به حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش‌بنیان در کشور ترکیه، می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان

شایان ذکر است متقاضیان حضور در این نمایشگاه تنها تا پنج‌شنبه، چهارم شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام از طریق سامانه فرصت دارند و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۰۲۹۹۸۳۹۸۱، شرکت مهر پویان، تماس حاصل فرمایند.

نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش‌بنیان در ترکیه شامل شوروم دائمی محصولات دانش‌بنیان در شهر استانبول، مطالعه بازار، بازاریابی، فروش و تبلیغات محصولات دانش‌بنیان در کشور ترکیه و فضای اداری اختصاصی برای برگزاری جلسات و نشست‌های تجاری است.

همچنین در این نمایشگاه حوزه‌های فناوری شامل نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی، بازی‌های وینتول و انیمیشن، کسب و کارهای الکترونیک، بلاک چین، فین تک، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی هستند.

به علاوه، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به منظور کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است که در نمایشگاه پیش‌رو، این صندوق حمایت خود را به صورت برپایی پاویون نشان داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر امکان بررسی وبسایت www.inif.ir و  cbd.inif.ir هم وجود دارد. همچنین متقاضیان از طریق صفحه اینستاگرام inif_ir1 و کانال‌های تلگرامی inif_ir و tavanmandsazi هم می‌توانند برای برقراری ارتباط با مسئولین، اقدام کنند.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]