پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پهپادهای پستچی هوشمند هادی و هدی را معرفی کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پهپادهای پستچی هوشمند هادی و هدی را معرفی کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، و رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست، پستچی‌های هوشمند هادی و هدی شروع به‌‌کار کردند.

در این مراسم که در شهر کیش برگزار می‌شد، وزیر ارتباطات از ورود دو پستچی هوشمند به شبکه پستی به نام‌های هادی و هدی خبر داد و بیان کرد که این دو پستچی از جنس آینده و ساخته‌شده در شبکه پستی داخلی هستند که قرار است در جزیره کیش از آن‌ها استفاده شود: «این دو پهپاد توسط سازمان هواپیمایی کشور مجوز پرواز دریافت کردند و زیرساخت‌های حقوقی آن هم فراهم شده است. به غیر از هادی و هدی، 300 پهپاد دیگر هم در انتظار اخذ مجوز هستند.»

آذری جهرمی با توجه به حجم بالای خدمات‌رسانی به کسب‌و‌کارهای آنلاین در مدت شیوع کرونا، و با اشاره به فوت 12 نفر از کارکنان شرکت پست به دلیل ابتلا به این بیماری، از کارکنان این شرکت تقدیر کرد. ایشان همچنین اعلام کرد طی جلساتی که با وزیر بهداشت برگزار کرده، مقرر شده طی ماه آینده واکسیناسیون این قشر از کارکنان آغاز شود.

وزیر ارتباطات همچنین معتقد است زیرساخت‌های پستی نیاز به ارتقا دارند: «به دلیل افزایش نیروی انسانی به دلیل بالا رفتن حجم مرسولات، شاهد افزایش تعرفه‌های پستی بودیم که با توجه به شرایط فعلی کشور صرفه اقتصادی نداشت و مدیریت هزینه‌ها از این‌رو در دستور کار قرار گرفت.»

آذری جهرمی در ادامه گفت: «امیدوارم فرایند هوشمندسازی پست ادامه‌دار باشد و مراکز تجزیه و مبادلات هوشمند در سایر استان‌ها، وارد این مدار شوند تا خدمات پستی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین کیفیت به مردم ارائه شود.

ایشان درنهایت درباره تصمیم برای تبدیل کردن کیش به شهری هوشمند گفت و از سه سامانه جدید «توزیع و جمع‌آوری هوایی مرسولات کشور»، «راه‌اندازی سیستم سورتینگ مکانیزه هاب منطقه‌ای مرکزی کشور» و «بهره‌برداری از فاز جدید توسعه ناوگان حمل‌و‌نقل شهری و بین‌شهری شرکت ملی پست» رونمایی کرد.

 

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]