40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پیشرَوی هوش مصنوعی گوگل Bard؛ فتح قلعۀ تصاویر

پیشرَوی هوش مصنوعی گوگل Bard؛ فتح قلعۀ تصاویر

گوگل با رونمایی از چت‌بات Gemini به برندهایی پیوست که دستیار هوشمند چندزبانۀ خود را دارند، اما هم‌زمان با آن، توسعۀ ابزارهای دیگری مانند Bard را نیز ادامه داد و ویژگی‌هایی به آن افزود. برای مثال در حال حاضر Bard می‌تواند از قابلیت‌های Gemini pro بهره ببرد. پیش از این، Gemini Pro  فقط برای زبان انگلیسی در بارد قابل دسترسی بود اما در حال حاضر به تمام زبان‌هایی که جمینای در آ‌ن‌ها فعال است، قابل بهره‌برداری است و می‌توان از توانایی‌های پیشرفتۀ آن در درک، استدلال و کدنویسی بهره برد.

علاوه بر این موارد، بارد در حال حاضر می‌تواند تصویر هم تولید کند. قابلیت تولید تصاویر در بارد برای بیشتر کشورها و با درخواست‌های انگلیسی در دسترس است. این قابلیت با مدل جدید تصویری گوگل به نام Imagen 2 پشتیبانی می‌شود که طراحی شده است تا بین کیفیت و سرعت ساخت تصاویر توازن ایجاد کرده و خروجی‌های با کیفیت و واقع‌گرایانه‌ای را ارائه کند.

استفاده از قابلیت جدید Bard، همانند دیگر ابزارهای مشابه، با درخواست متنی صورت می‌گیرد. کاربر با ارسال درخواست متنی از موضوع مورد نظرش، می‌تواند تصاویر سفارشی و متنوعی را دریافت کند.

در نهایت، شما می‌توانید خروجی بارد را با نتایج جستجوی گوگل در بیش از ۴۰ زبان مختلف با کلیک بر روی آیکونG، بررسی کنید. پس از کلیک بر روی این آیکون، بارد، محتواهای وب را بررسی کرده و ارزیابی می‌کند که آیا محتوایی در وب وجود دارد که موافق یا مخالف پاسخش باشد یا نه.

گوگل می‌گوید سازمان سیستم‌های مدل بزرگ، معتقد است که بارد با Gemini Pro یکی از محبوب‌ترین چت‌بات‌های دنیاست، چه رایگان باشد چه نباشد. ارزیابی‌های ناشناس توسط ارزیابان مختلف، نشان داده که افراد در مقایسۀ عملکرد بارد مجهز به جمینای، با چت‌بات‌های غیررایگان، بارد مجهز به Gemini Pro را “یکی از بهترین هوش‌های مصنوعی مکالمه‌ای” نسبت به جایگزین‌های رایگان و پرداختی بزرگ دنیا دانسته‌اند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]